08.11.10

For you not to forget how I look like

V přestávce mezi managementem a angličtinou se snažím učit na středeční test z ekonomie a prezentaci z ekonomiky cestovního ruchu, ale i přes to hnusný počasí, které mě nutí sedět doma, mě to ani trochu nebaví... nečekaně :D. Musím doufat, že mě něco osvítí a přinutím se k učení zítra večer, až přijdu z práce.
Všichni pořád mají nějaké prázdniny a já se moc těším na ty své, příští týden, kdy pojedu domů a budu s rodinou, s holkama, budeme chodit na kafíčka k Fešákovi a bude to fajn :)).

7 komentářů:

Luce-n řekl(a)...

paradni klobouk a retizek :))

Foly D. Sante řekl(a)...

závidím náhrdelník:)

Barb řekl(a)...

Jee, uz sem tu dlouho necetla o kavarnikovi! :D

Ukaz se mu v klobouku a svetru, je to totiz uplne dokonaly na tobe! Kde jsi ulovila? :)

Jane řekl(a)...

Ten nahrdelnik je dokonaly, kde k nemu prijit?? :)

véčko řekl(a)...

aká si pekná!

Katie řekl(a)...

Luce-n, foly: díík))

Barb: svetr nebo klobouk? vlastne to je jedno...oboje je obyc z HM.

Jane: koupila jsem ho v acessorize, ale uz v lednu nekdy.... kdysi jsem ho ale videla na ebay :)

véčko: díík, ale to se ti jen zdá :D

Ivana Ew Šulavíková řekl(a)...

Mas uplne supersky naramok!!!!