02.11.10

Bye bye Marc!

Se střídáním ročních období střídám parfémy. A protože podzim a zima rozhodně není doba na nošení Daisy od Marca Jacobse, hledala jsem nějaký, který by se mi hodil na zimu. Byla jsem překvapená, že u mě nakonec zvítězila parfémovaná voda Heat od Beyoncé :). Lehce mi připomíná Miss Dior Cherie, kterou jsem měla pár let zpátky a přijde mi jako perfektní zimní vůně.
Jaké je složení? Hlava: magnolie, neroli, červená vanilka, broskev, srdce: mandlový makarónek, zimolez, základ: dřevo stromu sequoia, bobule tonky, ambra. Je to dost těžká vůně a někoho by z ní mohla bolet hlava, mě se to ale zatím vyhlo... :))  



Máte nějakou oblíbenou "zimní" vůni? :)

4 komentářů:

Lady Sophia's Lover řekl(a)...

And now listen to me in turn. You have touched me more profoundly than I thought even you could have touched me - my heart was full when you came here today. Henceforward I am yours for everything....

Thanks

Blondýna řekl(a)...

Hugo Boss Intense :-)

Jane řekl(a)...

Vidíš, tuhle jsem ještě ani neočuchala. :D Ale já teď přešla na přírodní vůně od YVES ROCHER, nejsou tak těžké (protože já na bolesti hlavy trpívám), ale strašně příjemné.

Mikyy řekl(a)...

Osobně na zimu používám nesmrtelnou Chanel 5° Mám ráda výrazné vůně, hlavně v zimě :))