25.10.10

Vision of Division

Shooting fashion stars se konalo minulou středu, zumba v úterý, ale začnu pěkně středou! Na akci jsem se moc těšila, ten den jsem měla nabitý, škola, schůzka s kamarádem, při které jsem si zvrtla kotník! (To se mi mimochodem stává dost často.) Byla jsem nešťastná, že budu v Doxu kulhat, ale nakonec jsem mohla chodit normálně, jen mě kotník pobolíval a problémy jsem měla akorát do schodů a ze schodů. (Teď už je OK.) Cestou jsem potkala Alenku v krásném kloboučku a její kamarádky. Ptaly se mě, jestli jsem si vyšla jen tak sama na přehlídku a já na ně, že ne, že se mám s někým sejít, ale v tu chvíli mi nedošlo, že když se tam mám sejít s fotografem, tak tam stejně budu celou dobu sama, protože on to bude fotit z první linie :D. To každopádně vůbec nevadilo, přehlídky jsem si skvěle užila i přestože v Doxu nedomysleli fakt, že mají více press a VIP lidí než připravených židlí, takže jsem celou dobu stála na tom bolavém kotníku.
Jako spoustě lidem se i mě nejvíc líbila kolekce Cestovní obleky od Zuzany Kubíčkové! Krajka, bílá a černá barva, prostě nádhera, málem mi oči vypadly :). Zbytek kolekcí mi tak trochu splynul až na poslední, která mi přišla jako nepříliš povedená kopie jedné z kolekcí Viktora a Rolfa. 
Po přehlídce jsem chvíli pobyla na after party a dala si mňam mojito! <3 Celkově se mi akce moc líbila, hostesky byly krásně oblečené, krátké filmy mezi přehlídkami byly zajímavé a taky mě potěšil fakt, že v hledišti seděl i Jakub Polanka :)).

zdroj foto

A teď krátce o mé krátké navštěvě hodiny zumby. Cvičíte to někdo? Cvičili jste? :D Mě to bylo strašně doporučováno ze všech stran, tak jsem si řekla, proč ne, jednou půjdu místo pilates na zumbu. Přišla jsem do cvičícího sálu, už tam bylo skoro plno. Přiběhla cvičitelka, zapla hudbu a začala hopsat a vrtět zadkem a všichni začali s ní. Já prosím taky, první minutu jsem se opravdu snažila, druhou minutu mi začala lézt na nervy hudba a třetí minutu celá zumba. Tyjo, dlouho mě nic tak moc neštvalo jako celý systém toho cvičení, pohyby a hudba a všechno prostě! :D Po pěti minutách jsem byla zralá na odchod, ale protože jsem srab, tak jsem tam s nima hopsala ještě patnáct minut (ale tvářila jsem se u toho jako boží umučení) a když začala hrát písnička od Pussycat Dolls (!!!), tak jsem si sebrala svůj ručníček a odešla. Zumba už nikdy více! Fandím všem, kdo to cvičí a baví je to, ale mě to celé od choreografie až po hudbu bylo tak proti srsti, že už se fakt do ničeho takového nepustím. Zítra jdu zase na pilates a už se nemůžu dočkat, mám nejlepší trenérku na světě :). 

Uvidíme se brzy, už mám skoro dočtenou tu skvělou knížku, tak vám o ní napíšu. **  

5 komentářů:

Jane řekl(a)...

No, tak s tou zumbou jsi me moc nepotesila, mne to taky kazdej nuti, jak je to skvely a doporucenich mam mrak...., jsem rada, zes to rekla tak na ferovku. :) A jsem na tebe pysna, ze jsi odesla. :))

Nina Lowe řekl(a)...

oni vam na zumbe pustili pussycat dolls?to som este nepocula :D ja na zumbu teda obcas chodim a celkom ma to bavi,ale nam pustaju latino hudbu a tak,nijake americke hovadiny .. tak asi zalezi aj od toho kam na tu zumbu ides a kto to predcvicuje

Joll řekl(a)...

Kde jsi byla? Já byla na jedné lekci ve fitku u City v Rožnově a mám podobné pocity .. vůbec mi to nešlo :D taky jsem přišla do lekce kde už byli rozeběhnutí, žádné vysvětlení pro začátečníky jen nějaký nacvičený rychlý tanec.. no byla jsem tam s kamarádkama, tak jsem vydržela do konce, ale taktéž naposled!:D

Katie řekl(a)...

Jane: tak to zkus, treba te to bavit bude... ja jsem hrozne vybirava :D

Nina Lowe: poustela i latino, ale na to jsem taky alergicka, takze no chance :)

Joll: byla jsem tady v Praze... do toho fitka vedle City chodi kamoska a je strasne spokojena s tou zumbou, uz asi patri mezi ty rozebehnute..)) a jsi dobra, zes vydrzela az dokonce :D

Anonymní řekl(a)...

Studoval jsem fyzioterapii-specializace kotnik.
Tak kdybys potrebovala nejakou dobrou radu. :D