21.10.10

Old times

Vracím se do starých časů a od rána do večera poslouchám The Strokes! Ale možná je to jen podzim a změna hudebního repertoáru... Příště snad o tom, jak jsem byla na zumbě nebo možná i o Shooting Fashion Stars a nebo skvělé knížce, kterou teď čtu a jistě brzy dočtu!


4 komentářů:

Jane řekl(a)...

Zumba mě taky láká. :-)Tak popvídej...

M! řekl(a)...

jo, jo , jo, The Strokes! zumba a Shooting ? ty jseš skoro jako já!
a bezva výber klipů..
http://individualmishmash.blogspot.com/
M!

Alenka řekl(a)...

Tak jsem tě našla;) Jak se ti líbilo Shooting fashion stars? Už jsem tě pak ani nezahlídla, když to skončilo. Já si to fakt užívala, byl to vydařený večer;)

Katie řekl(a)...

Jane: popovídám již brzy :D

M!: díky... ) strokes jsou skvělí, jen by to chtělo něco nového od nich

Alenka: líbilo! já tě pak viděla zdáli a potom už taky ne. byl to fajn večer a jsem ráda, že jsem vás potkala :))