16.10.10

Můj život s Woody Allenem - Small time crooks (Darebáčci)

"Konverzuj! Ale nemluv!"

Film, který musíte brát s nadsázkou. Woody je ztřeštěný režisér a já si v jeho filmech najdu vždy něco, co mě okouzlí. Je to mistr konverzace a u jeho scénářů se ráda zasměju, i když většina lidí se směje úplně v jiných částech. Máte to taky tak? Hlavní roli společně s Woodym hraje herečka Tracey Ullman, kterou jsem nikdy předtím v žádném filmu neviděla (nebo si aspoň nevzpomínám). Moc se mi líbila a její snaha učit se všechny cizí slova podle slovníku byla vtipná.
A o čem ten film je? Pro začátek trailer.  Hlavním hrdinou je Ray Winkler, zlodějíček, který se rozhodne vykrást banku tím způsobem, že si pronajme prázdný krámek pár metrů od banky, tam bude předstírat nějakou činnost a mezitím bude se svými kumpány kopat tunel, kterým se dostanou do té banky. Jeho žena Frenchy mezitím v krámku peče koláčky, které mají obrovský úspěch. Jak by se dalo čekat, Ray úspěch neměl. Prokopali se místo do banky do obchodu s oblečením, kde je nachytá policista. Ten se však rozhodne být milostivý a s Rayem a jeho kamarády se domluví na velkém obchodu. Co se bude dít dál, to už vám nepovím, abyste nepřišli o celý příběh.
Kdo už viděl nějaký film od Woodyho a nelíbil se mu, tak asi neocení ani tento. Já jeho humor miluju, mám doma i všechnny jeho povídky, takže při sledování filmů jsem jako v nebi :)).  

p.s. A jako bonus tam hraje Hugh Grant!

 

3 komentářů:

Jane řekl(a)...

Woodyho někdy můžu a jindy ho zase nemůžu vystát...

Mia Bella Doxanská řekl(a)...

Woodyho miluju!! A on miluje Scarlett! A já miluju Scarlett! <3 :DD Takže prostě miluju tenhle post.)

terka řekl(a)...

děkuju za tip! pro dnešní večer mám jasno:)