02.10.10

Light me up when I´m down

Ani jsem si nevšimla, že už mám 50 followers. Teď je to dokonce 52! Moc mě to těší :)). I díky tomuto číslu si  myslím, že nastal čas na změnu směru tohoto blogu. Postupně chci změnit vzhled i celkově náměty. Uvidíme, jak dodržím svá blogová předsevzetí. Jedna z věcí na kterou se můžete těšit je Můj život s Woody Allenem. Nebo jak to pojmenuju, to ještě nevím :D.
V pondělí nastupuju do školy. Naposledy jsem ve škole byla v květnu, takže to po těch necelých pěti měsících bude asi celkem pecka. Ještě je to nová škola, takže si budu muset všechno zjišťovat, hledat učebny atd atd, no to se mi teda ale vůbec nechce!  No, ale vzdělání je základ žejo. Zítra se chystám na Decadence Now!, tak vám pak dám vědět, co si o tom myslím. Rozhodně se moc těším.

 New shoes. 
Fall in my closet.
 Mascaras.
 Marc.


2 komentářů:

BeeBee řekl(a)...

Tak ty boty vypadají skvěle!A Fall tvému šatníku sluší! :)

Michaela řekl(a)...

Mmmm, DAISY mám taky :-)