07.10.10

Designblok 10

Úterní a středeční večer jsem strávila na Designbloku v Superstudiu v Holešovicích. Přes den jsem byla ve škole, potom domů honem se najíst, převlíct a honem na Designblok. Aspoň tak to bylo v úterý, včera mi bylo špatně a měla jsem asi i horečku, ale stejně jsem tam jela, protože jsem strašně chtěla vidět aspoň přehlídku Liběny Rochové, když už ne ty přehlídky v šest a sedm hodin.
S fotodokumentací to není moc slavné, kamkoliv jdu, tak si to chci užít a ne se otravovat s focením. Takže fotky z přehlídek nejsou (jen jedna :D), ale jistě jste je viděli už na jiných blozích.
V úterý se mi nejvíc líbila přehlídka značky Chatty. Bylo to přesně takové oblečení, které bych ráda nosila, pořád a dokola, celý rok! Objevily se tam krásné džíny, bundičky i šaty. Líbil se mi koncept přehlídky, kdy modelky byly vlastně figuríny/panenky, dva kluci je vždycky postavili na jezdící podstavec a molo s ní objeli :). Na přehlídce La Femme Mimi se mi líbily barvy, ptáčci na rameni a pejsci :).
A středeční přehlídka Liběny Rochové byla prostě skvělá. Moc se mi líbily krátké barevné šaty a taky fakt, že paní Rochová přehlídku sledovala nenápadně mezi diváky :). Modelky měly "umělé rtíky", vypadalo to trochu jako dudlíky :D. Fotky jistě budou brzy všude po internetu.
A co zaujalo mě tak, že jsem to musela vyfotit i přes svou averzi k focení na výstavách a pod?:)

 La Femme Mimi
 Botičky z dílny VŠUP. Jedny vytvořila Jindra Jansová a druhé Antonín Šimon, ale už nevím které jsou čí :(. Každopádně jsou oboje nádherné!
 Kabelky z dílny VŠUP.
 Botasky! Tyhle zlaté se mi líbily nejvíc :))
 No a na závěr holinky z dílny značky Novesta! Jejich tenisky i gumáčky byly prostě úžasné, doufám  že se začnou vyrábět ve velkém, fandím jim.

3 komentářů:

Mia Bella Doxanská řekl(a)...

No teda, ty botičky jsou krásný. Jak z všup tak holínky.)

Jane řekl(a)...

Botasky se mi taky líbí. A paní Liběna mívá pěkný věci....a že to sledovala "nenápadně" z davu? Tak to je mi hodně sympatický! :)

Alenka řekl(a)...

Ty platformy vypadají víc než úžasně;)