30.10.10

The Captain

Nedávno jsem objevila skvělou kapelu Biffy Clyro a když jsem zjistila, že budou mít koncert v Lucerna Music Baru chtěla jsem na ně strašně moc jít. Tímto děkuji musicserveru za možnost koncert navštívit :)). 

LMB byl překvapivě plný lidí, nejmíň z poloviny to ale byli cizinci, což je pochopitelné, když v česku kapela není moc známá. Tímhle koncertem se ale jistě proslaví, protože byl legendární! Hezký report z něj najdete tady

Líbilo se mi střídání rockových pecek s pomalejšími songy, taky nebyl nejhorší fakt, že ani jeden ze členů kapely na sobě po celý koncert neměl tričko :DDD. Z vzhledu kapely jsem měla dojem, že ztratili kufry někde na letišti a proto se nemohli oblíct, oholit a učesat... tenhle nedostatek však dohnali skvělou hudbou. Abych jen tak ale nepsala do větru, tady máte pár videí od Biffy Clyro, ať víte o co jste přišli :)).


foto musicserver by Petr Klapper 


P.S. A přídavek The Captain na závěr mě úplně dostal






3 komentářů:

M! řekl(a)...

o tomhle koncertu jsem se dozvěděla přímo od Petra K. a říkala jsem mu, že tam nejdu, ale teď vidím, že to byla chyba.. muselo to být fakt super!

Hanita řekl(a)...

no jo no jo <3 <3 <3 <3 <3 <3

Katie řekl(a)...

M!: bylo to skvely, ale oni jiste zase nekdy prijedou, musi! :)

Hanita: az prijedou znova, tak vis co! napeceme muffiny, uvarime zeleny caj a pujdem parit do prvni rady! :D