23.09.10

Yvan Rodic

Just few words. I love his pictures!
Na tomhle pánovi se mi líbí: jeho vlasy, oči, klobou, tričko a fakt, že má na pravém nadloktí nejspíš vytetovaného Mickey Mouse.
Všimla jsem si, že mě často zaujmou fotky, na kterých je někdo s výraznou rtěnkou! Takže moje složka s Yvanovýma fotkama je plná fotek s holkama s namalovanýma pusama.
Protože tahle barva rtěnky je fakt boží. Musím sehnat! Pudrová růžová patří na můj seznam...
Šála, drdol, lehké nalíčení. Pohodový look. Like it!
What should I do?
Takhle chci vypadat. Díky :D.
Sympatická slečna, nádherné vlasy.
Nádherné vlasy, zajímavý pán a ještě zajímavější fotka v pozadí :).

4 komentářů:

Foly D. Sante řekl(a)...

skvelé obrázky. Všetko taký pohodoví ľudia vyzerajú byť. a Slečna s drdolom to úplne že najviac!!

Natalia Peréz řekl(a)...

ta holka s tou tmavou rtenkou to ma hezky udelny takovy proste bozi♥♥

Mia Bella Doxanská řekl(a)...

Krásné fotografie.)! Hlavně ta poslední a ta se slečnou v drdůlku.)

Jane řekl(a)...

Citát je přesnej. Chápu!