17.09.10

Outfit post :D

Omlouvám se za divnost fotky, to víte, samospoušť + možnost fotit se buď u dveří s dobrým světlem, u dveří se špatným světlem nebo proti oknu :D. Tak si vyberte že. Ale jestli nebudu líná, tak budu fotit častěji. Teď běžím OPĚT do Ikea, pro poličku, aby se mi tu neválelo spousta krámů všude možně...

Bunda - kdysi dávno koupená v random obchodě ve Frýdku, košile Pepe Jeans, kabelka z Pimkie, džíny Pull and Bear a botky z obuvi na zastávce Zborovská :D.

6 komentářů:

Lucy řekl(a)...

ty boty jsou uplně krásný!!

Mia Bella Doxanská řekl(a)...

Boty jsou přímo nádherný! A moc se mi líbí Tvůj ,,šatník", takový bych si přála, jen na něj bohužel už není v mém pokoji místo, protože tam mám dvě sloní skříně. :DD .) Tak snad někdy v budoucnu.. .)

Ace řekl(a)...

ty boty jsou báááječné!! (i já je chci XDD)

Jane řekl(a)...

Super!

Katie řekl(a)...

děkuju za pochvalu bot :)

Tenz.S řekl(a)...

Akorát jsem se chtěla zeptat kde si sehnala boty=) Tak to jic až tak se v praze nevyznám.. neíš kde se daj sehnat takové ?