30.09.10

NÁDHERA

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

jsem myslela, ze tam mas moji fotku :-D
marketulka

Jane řekl(a)...

To se mi nelíbí. :(

Ale asi dva dny jsem byla v HM a mají tam nějaký slevy a tak procházím ty trička a bylo tam tvoje tílko (to námořnický) a já si říkám "Jééé, to Katchenky!" :DDD Jsem se sama sobě musela smát!

Katie řekl(a)...

marketulka: jak je nekde napsane nadhera, tak to je jasny, ze to ma neco spolecneho s tebou :D:D:D

jane: me se prave libi moc! :))
jinak s tim tilkem jsi me pobavila a potesila :D:D ja ho ve sleve (nastesti) nevidela... nesnasim kdyz si neco koupim a pak to vidim ve sleve :D

Anonymní řekl(a)...

Já si to myslela! Ale příště můžeš to říct naplno bez skrývání .-)
:-D
Marketulka

Foly D. Sante řekl(a)...

krásne, ale niekde na tričku a nie na koži. Aspoň ja by som si to tam určite nedala

Jane řekl(a)...

Já vím, mně to povídej! To je to nejhorší, co se může stát. Ale je fakt, že měli jen jedno. :)