07.09.10

Miss nothing

3.9.2010



Sedím na nové posteli, v novém bytě, na obličeji mám Mask of magnaminty a strašně mě bolí nožky. A ještě papám olivy. O půl jedenácté, jde to se mnou z kopce :).


Naposledy jsem psala po zápisu ve škole, už mám dokonce studentské průkazky na vlak, mhd a podanou žádost na Opencard, takhle já jsem zodpovědná :). V úterý odpoledne se stavila úžasná Charlottka a společně ještě s mým kamarádem Honzou postavili postel... přiznám se, že jsem jim moc nepomohla, spíš možná zavazela... zato jsem postavila komodu, a to úplně sama! Dnes jsem se kompletně přestěhovala, pomáhala mi má dráhá Marketuli, alias Herkules :D Unesla ten nejtěžší kufr na světě, se kterým jsem skoro ani nemohla hnout...a nadzvedává postel jako pírko :D.


Dnes jsme s Marketuli taky navštívily veletrh World of beauty and spa (doufám, že se to tak jmenovalo) na Českomoravské v O2 aréně. Bylo to celkem zajímavé, líbila se nám tam nabídka laků na nehty Orly, kosmetika od Art Deco a taky fajn byla kadeřnická show, kde nám bylo líto modelek, které měly většinou krásné dlouhé vlasy a kadeřníci jim stvořili na hlavě růžové vrabčí hnízdo nebo tak něco... Co se nám nelíbilo, byla plná spousta stánků s umělými nehty, aplikací umělých nehtů apod. Nemám nic proti takovým těm vkusným, krátkým, gelovým, ale co se tam dělo..takové ty dlouhé, špičaté a ještě pomalované milionem ornamentů, nejlíp ještě s nalepenýma flitrama, kytičkama atd. Nechápu, jak se to někomu může líbit, ale bohužel jsem tam viděla spoustu žen s takovouto „manikůrou“.


Poté jsem se tedy přestěhovala, šly jsme s Marketuli na Floru vrátit klíče od bytu na Smíchově a do Světozoru na zákusek a koktejl za odměnu :D. A já poté ještě hledat do centra teplý svetr... byla jsem snad všude a nakonec jsem na svůj vysněný narazila v Topshopu. Ten na mě nejspíš uvidíte dost často, jak je teď zima hrozná, tak se hodí.. a je fakt nádherný! :))






6.9.2010


V sobotu jsme se sešly s Bárb, Erakis a Roxx a vydaly se na výstavu Cartier na Pražský hrad. Šperky byly nádherné, spousta z nich by se opravdu dala nosit ještě dnes... Mě nejvíce zaujaly jednoduché zlaté hodinky s koženým páskem a náramky Tutti-frutti :). A mysteriózní hodiny :D. Po Cartierovi jsme se zastavily na Pařížské ulici podívat se na Prague fashion weekend. Viděly jsme přehlídku českých návrhářek a byla docela zajímavá! Některé kolekce se mi líbily víc a některé míň, ale protože se rychle střídaly, tak mi to tak celkem splynulo do sebe a tak už nevím, která návrhářka navrhla co... s Bárb jsme potom ještě byly na večerní přehlídce Ferré. Kolekce prét-a-porter se mi líbíla, byla jednoduchá, ale bohužel ničím nevyčnívala.


Neděle byla trochu o nakupování, stavily jsme se s Bárb na Chodově a potom taky v IKEA na oběd a koupit další věci. Já si koupila stůl a vezla jsem si ho domů z Černého mostu až na Vinohrady :D. Ale zvládla jsem to, doma jsem si ho hned složila a teď na něm mám laptop a píšu... pokoj mám už skoro zařízen, chybí jen noční stolek, nějaké poličky, přimontovat garnýž a upravit závěsy :).


Na závěr spousta fotek, jako kompenzace zato, že jsem dlouho nepsala.



Před O2 arénou :D. Boty Converse (nosím je skoro pořád no :)), džíny Pull and Bear, tričko H&M, svetr Zara, bunda ???, brýle H&M
Bárb, Markétka (Erakis), me, Roxxánka
Legíny Lindex, kabelka River Island, svetr Topshop, tričko a brýle H&M
Sexy muž na Prague fashion weekendu.
S Bárb jsme blbly :).
 
Večer cestou na přehlídku Ferré.
Metro! Boty random shop (zastávka Zborovská :D), džíny Pull and bear, tričko H&M, svetr Topshop, sako vintage Givenchy, kabelka River Island.
Krásné boty Ferré.
Vybaluju :D.
Provizorní stůl... :D ale už je složený...
Details.

10 komentářů:

Adelka řekl(a)...

coze, bobr? chutna to aspon jako mroz? XD

fotky jsou krasne, moc vam to vsem slusi! taky chvalim super svetr. Libi se mi, jak vykukuje pod sakem :)

jinak koukam, ze mas fakt dost nabity program. sikula!

Barb řekl(a)...

Pekne napsano!

Jen prosimte, jak jsi zmensovala ty fotky ode mne, ze jsou tak silene, ale SILENE nekvalitni :O Bud v prohlizeci nejakym, ne.. nebo si zmensovaa kvalitu a velikost? :O

Foly D. Sante řekl(a)...

ííha..sexy štvorka v akcii!

ten muž je fakt chutný!

Jane řekl(a)...

Super, hlavně fotky z vybalování (to já mám vážně ráda!).
Jinak s tím bobrem mě napadlo to stejný - je to jako mrož?? Jsem to nikdy neviděla....

cassidy řekl(a)...

Bobrrr!! xD
Na tý fotce s bruslařema ti to děsně sluší! :)

Katie řekl(a)...

Adelka: chutna to presne jako mrož :D fakt

Barb: to bude tím,že jsem je nahrávala v práci, nebo nevím...

Foly: viď :) takového bych chtěla doma

Jane: já ten nanuk koupila kvůli obalu a fakt chutná jako mrož...úplná vykrádačka no :( ale byl dobrý...a má vtipný název..

cass: dííííííík **

Anonymní řekl(a)...

A v Praze studuješ kde ? Jestli se můžu zeptat :))

Annie řekl(a)...

Ahoj a na jaky si chodila gympl nebo střední ?

konzuela řekl(a)...

bobr je super:D:DDD

Markéta řekl(a)...

Jak vydím vybavování tvého bytu hezky pokračuje, tak jen tak dál... :)
Btw. Pěkné fotky, sluší Ti to. :)