28.09.10

It´s just ten years but such a long time in a heartbeat

Včera jsem si šla na Chodov koupit deštník. Odešla jsem s tímhle

 a tímhle
V čepici jsem šla pak ráno z práce, protože byl strašná zima! Po cestě se mi totálně rozlámal můj starý deštník, tak jsem ho na I.P.Pavlova hodila do koše a dnes se vydala do HM koupit si nový a konečně jsem si odnesla opravdu deštník :). Černý s barevnýma puntíkama! I když jsem chtěla ten s Mickey Mousem, ale prý je to dětinské :( :D

6 komentářů:

Nina Lowe řekl(a)...

super čiapka :)

Joll řekl(a)...

jeee to triko je fajné :)

Katie řekl(a)...

Nina Lowe: nejlepší, fakt mi pomohla zrovna dnes ráno v dešti,zimě...:))

Joll: žejo .) hlavně je celkem dlouhé, takže na zimu ideální :)

Eva Liliana řekl(a)...

To je boží, s těma očima :D

Foly D. Sante řekl(a)...

lepší ako dáždnik..oveľa:)

Barb řekl(a)...

Čapka boží.
Ale to tričko mě neoslovilo.. ale ty ho jostě s něčím skvěle nakombinuješ ;)