22.09.10

Details

Srdíčko v okně. Ještě tam mám dřevěnou holubičku pověšenou, co mi koupil taťka na starodávném jarmarku :). 
Mamča se postarala o to, abych měla pokoj plný hezkých věcí a tak pro mě vyrobila tohle :). Mušle jsou nasbírané kdoví kde... Like it!
Čtecí koutek. Nedávno jsem přišla domů a Markéta mi znechuceně říká "Tyjo, dívám se na jeden film a to je fakt hnus! Který debil mi to doporučil!" Tak se ptám jaký film... a ona že Trainspotting :D Vydržela to půl hodiny. Já poprvé Trainspotting viděla v 8. třídě, když nám to učitel pouštěl v hodinách občanské výchovy..:D Trochu zvrácené pouštět to malým dětem. Každopádně film mám ráda a spolu i ostatní knížky od Irvina Welshe, mám doma dokonce malou sbírku. Tato oranžová je však z knihovny, v anglické verzi :).
Není to úplně nejpraktičtější, pořád něco hledám, ale zase se mi líbí jak ta kosmetika celkově v těch "košících" vypadá.
Košíček na laky na nehty, ať se mi neválejí všude možně okolo. A stejně válejí, protože se tam všechny nevejdou.
Ještě nedodělaný roh, bude tam polička, jednou! Ty tři knihy na černé krabici jsou fotoalba z poslední doby.
Konečně jsem přidělala poličku! Ale kolik to stálo úsilí, vyvrtat díry do zdi, zjistit že nemám žádné hmoždinky, vystát řadu v železářství, vše přišroubovat. A stejně je NAKŘIVO.

4 komentářů:

Eva Liliana řekl(a)...

Trainspotting je nejlepšejší <3

Jane řekl(a)...

Green Day - Bullet = <3

Pěkný fotky! :)

Mia Bella Doxanská řekl(a)...

Trainspotting (myslím) zatím neznám. Jinak super fotky, takovéhle mám njradši.))

Foly D. Sante řekl(a)...

ten tvoj čítací kútik:)) ja mám všetky časopisy v takej veľkej ikea krabici