12.09.10

Cause you are my medicine, when you´re close to me

Čím jsem si v poslední době udělala radost? (Kromě nového bydlení samozřejmě :).

Papučky! Nejměkčí a nejhezčí. A stály jen 80 Kč. Cuties! Koupeny v obchodě, kde jsem byla poprvé v životě a určitě né naposledy. Oblečení tam měli hrozné, ale papučky a ponožky nejroztomilejší - GATE.
Kromě papuček jsem si v GATE koupila i tyhle botky... zima se blíží! A já jsem připravena :D.
A tenisky na podpatku z random obchodu na Zborovské. Krásné, jen se jim hned rozpadly podpatky, tak je jdu dnes vyměnit... 
A takto začal můj den. Moroccan mint je můj nejoblíbenější čaj na světě! 

7 komentářů:

Jane řekl(a)...

<3 papučky!!!!

ale třásně teda nejsou mým favoritem a asi nikdy nebudou...

Ace řekl(a)...

tenisky na podpatku bomba!! libi se mi!

Mary řekl(a)...

gejt je náhodou super obchod, a občas tam majú aj pekné oblečko XDDDD

Helena řekl(a)...

Kde je gate??? :D a uka fotky co nejdřív! Já si vůbec nevím rady :( Aktuálně je z mýho pokoje teda cikánský ležení, když mi tam michal narval všechno, co nechtěl, ale nemám ani představu co pak s tím, až se těch věcí zbavím :(

Helena řekl(a)...

žiš teď koukám, že jsem ti to komentovala do předchozího spotu, tak snad čteš i starý komentáře :D
a k albům ještě. já žádný nedělám. koupila jsem si krásný veliký album- né to z igelitovýma futrálkama, ale s normálníma stránkama a lepičkama. že si to domaluju, dolepim věcma a tak. ale nemám fotky, nemám události a nemám talent, tak holt chudák leží prázdný ve stole...

Katie řekl(a)...

Helenko: GATE je na Chodově. Mě se normálně zdálo, že jsem u vás byla na návštěvě a měli jste z okna dlouhou klouzačku až do lesa a já jsem vám strašně záviděla :D:D

Takové album jaké máš bych taky strašně chtěla mít, ale jsem líná na nějaké scrapbooky a tak,tak aspoň zakládám do těch s těma igelitovýma futrálkama..a vylepším ho akorát z venku no :)

Joll řekl(a)...

v Gate se náhodou dají najít super kousky za pakatel!