19.08.10

You make me wanna die

Jestli jste náhodou dnes slyšeli někoho smutně vzdychat v kabinkách v Zaře na Smíchově, tak to jsem byla já.... Zkoušela jsem si tři kousky, všechny na podzim s kožíškem, všechny byly úplně skvělé a já nevěděla který... tak jsem nevzala nic samozřejmě a zítra tam jdu znovu :DDDDD. Snad už se rozhodnu, kdybych měla neomezený rozpočet tak beru vše, ale protože už máme konečně byt (nááááááádherný), tak musím šetřit na postel a další nábytek :). 
Minulý týden byl v MEETFACTORY Cakebreak bleší trh, kde jsem samozřejmě nemohla chybět. S Markétkou jsme si to celé prošly, prohrabaly se v hromadách oblečení a nakonec si každá něco odnesla :). Markét červené sáčko Topshop a já dlouhé černé tílko, které se třpytí jako noční obloha z DIVIDED. A skoro zadarmo, že... těším se na další takovou akci, protože tam nebudu chybět.
V pátek se mi naskytla příležitost podívat se do české centrály značky LEGO (kvůli školení) a byla jsem nadšená. Měli jsme za úkol stavět pár her z Lega a asi nikdo se do toho nepustil s takovým nadšením jako já :D. A dostala jsem růžičku z Lega :)). 
Na víkend jsem jela domů, bylo úplně krásně, v pátek večer jsme se s Haninkou opily bílým vínem a potom zpívaly hity od Klaxons a od Beatles. A taky Slunce v duši! V sobotu jsem byla s celou rodinou na starodávném jarmarku v muzeu a bylo to tam skvělé, že... Koupila jsem si uzený sýrový cop, pivo,protože bylo hrozné vedro a moc se mi líbili cirkusáci, co tam vystupovali.
Večer potom super akce u Haninky na balkoně s holkama, lahví sektu, lahví růžového vína, lahví červeného vína a taky s jednou bílého vína...:D Nebudeme troškařit přece! Příjezd do Prahy byl potom krušný, sotva se za mnou doma zavřely dveře, tak začala ta hrozná bouřka... a začal pracovní týden a já zase nemám na nic čas! Akorát do Kávovarny si občas zajdu,žejo... nebo taky do baru, kde po mě barman chtěl občanku!!! Ve  22 letech. A stává se mi to celkem často :D. A dneska na Smíchově se mě slečna s fotografem, co asi dělali nějakou anketu o státních maturitách se mě ptali, jestli jsem už maturovala nebo ne :D. Škoda, že jsem maturovala už před třemi lety, jinak bych mohla být někde v novinách..
Pár fotek na závěr, které jsem nestihla zveřejnit a taky pár, co jsem si zamilovala :).


8 komentářů:

Eva Liliana řekl(a)...

Jééé, miluju teď tvůj život <3 Těším se na pštrosostejk...

Anonymní řekl(a)...

a moje fotky sis nezamilovala? :-D to se mi teda nelibi XD tesim se na tebe bambitko

Jane řekl(a)...

Ukaz fotky bytu, prosiiiiim. :-)

cassidy řekl(a)...

Potřebuju vidět byt a chtěla bych i tílko, kdybys měla náladu. Nemůžu se dočkat, až budeš psát o zabydlování, úpravách, novým nábytku a ták :))

Nina Lowe řekl(a)...

dufam,ze to tielko vyfotis :D

Katie řekl(a)...

Evi: kdy budeš v praze ten příští týden? mohly bychom aspoň na zmrzku, když né na pštrosostejk :D

ANONYM: tvoje fotky jsem si zamilovala ale nevím, jestli je můžu zveřejňovat? můžu?:DDDd

Jane: budou!

cassidy: byt bude a tílko taky! :))

nina: ano anooo :)

Anonymní řekl(a)...

:-D Jen ty na kterých vypadám naprosto k nakousnutí, neodolání a nádherně :-D

Barb řekl(a)...

Ja chci taky na ten Market..

a vubec, supr post <3