08.08.10

WISHLIST

béžové - Elizabeth and James, černé vlevo dole - Stella McCartney, kožené uprostřed - ALICE by Temperley, tmavě modré vpravo nahoře - Forever unique, saténové s aplikací - Matthew Williamson.
Bílé - Yves Saint Laurent, britský svetr - D&G, kostkovaný kašmírový cardigan - Crumpet, džínová košile - Current/Elliot, tričko s koníkem - hfm.co.jp, šedé tričko - Marc Jacobs, bílé tílko s černou krajkou - Valentino, mikina Sunday Best - Markus Lupfer


sponky - Juicy Couture, ostnatý prsten - Erickson Beamon, kožený pásek - Burberry, řetízek sovička - zappos.com, srdcový prsten - Betsey Johnson, hodinky - Michael Kors
šedé sako - Topshop, černá kožená bunda - Rick Owens, světlá kožená bunda - Rick Owens, bunda s kožíškem z nedávného spotu - Rick Owens, černé sako s dvouřadým zapínáním - Balmain, kožená bunda se zipy - Balmain


černá kabelka se zlatou přezkou - Miu Miu, černá velká kabela - Alexander McQueen, černá kabelka - Marc by Marc Jacobs, růžová kabelka - Marc by Marc Jacobs, vínová - Proenza Schouler, světle růžová - Balenciaga
černé sandálky - Yves Saint Laurent, hnědé lodičky - Yves Saint Laurent, béžové kotníčkové s kožíškem - Jimmy Choo, na klínku se zipem - Acne, na klínku s tkaničkami - Yves Saint Laurent, černé kotníčkové s kožíškem - Alexander McQueen

7 komentářů:

Barb řekl(a)...

takze:

béžové - Elizabeth and James - proste MILUJU jak The Row, tak E&J od MKAO

tmavě modré vpravo nahoře - Forever unique

kostkovaný kašmírový cardigan - Crumpet

šedé sako - Topshop (!!!! tohle by cenove mohlo byt i realny!)

černá kožená bunda - Rick Owens

bunda s kožíškem z nedávného spotu - Rick Owens

černá kabelka - Marc by Marc Jacobs

růžová kabelka - Marc by Marc Jacobs

světle růžová - Balenciaga

černé kotníčkové s kožíškem - Alexander McQueen

Foly D. Sante řekl(a)...

no mne sa páči tričko s koňom a boty mám jedni podobné ako tie čierne prvé:)

Katie řekl(a)...

barb jak to prokoumala poradne :D takze elizabeth and james je znacka mary kate a ashley jo? to jsem nevedela...:))
ja bych ale byla vdecna za kazdy kousek z meho wishlistu a to sako jsem snad dnes v topshopu videla v buy it or regret it later..:D

foly: joo? ale ysl je ysl no...:))

ale pravda je,ze jsem to vybirala podle toho jak se mi to libilo, znacky jsem pak zjistovala az jak jsem si ten set vzdycky ulozila, takze mi tam pak vysly treba trikrat boty od ysl nebo ty bundy od ricka owense no :))

cassidy řekl(a)...

takovejch krás!! třeba jednou budu bohatá... :D

co zaujalo mě? kožený černý šaty, britskej svetřík, Sunday best mikina, černá bunda Rick Owens, černá Miu Miu, růžová márkdžejkobsí a rozhodně ty zavazovací černý botky!

Jane řekl(a)...

Marc Jacobs RULES!!! Mám úchylku na kabelky a třeba tahle jeho růžová je skvělá. Ach.

Barb řekl(a)...

ANO! Je to jejich znacka, pojmenovana po mladsich sourozencich. Pak maji jeste The Row. Delaji takove krasne ciste linie, ACH!

Tady mas neco malo o prvni kolekci pro The Row, kdyz jsem jeste mela web o MKAO online.

http://barbora.mineral.cz/mkao/fashion/the_row/the_row.html

Jinak prosme miluju, no <3 http://elizabethandjames.us/

A The Row.. http://www.therow.com/ Ono uz i designy stranek jsou "ACH"

V buy it or regret it later :O FAKT?! :D A cena?

Anonymní řekl(a)...

Nice brief and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.