22.08.10

Whataya want from me?

Dnes jsem strávila půl dne  v IKEA. Už mám vše vybráno, v úterý už snad pojedeme na Zličín i s tranzitem a všechno to koupíme, odvezeme a někdo mi snad složí aspoň postel... kdo se hlásí? :D 
Už mám první věc v novém bytě :D. Já nevím, jak jste si bydlení zařizovali vy, ale já jsem první vybavila koupelnu věcma z LUSHE. Dnes jsem se totiž stavila v Palladiu a nemohla jsem odolat,že... Hlavně mám radost z Rock Star mýdla a Mask of magnaminty, která mi nedávno došla... :)
Mám v plánu vyfotit pokoj a koupelnu PŘED  a PO a udělat o tom nějaký článek, tak snad se vám bude líbit... zatím je to teda jen před. Děsím se té chvíle kdy budeme montovat postel a pod. :D 
Zítra jdu opět do LEGA, tak se těším jak si zase zařádím... dnes se opět má dětinskost projevila v Ikee, když Markét šla na záchod a mě nenapadlo nic lepšího než si sednout do toho dětského kina (už bylo půl desáté, tak tam žádné děti nebyly :D) a koukat se... dávali zrovna Karlíka a továrnu na čokoládu, takže mě z tama Markét málem nedostala...:D Dost o mě, jak se máte vy?

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj chci se zeptat jak jsi pracovala na Kypru tak to jsi měla jako praxi ze školy?

L.A.N.Y řekl(a)...

Nábytek z Ikei se montuje uplně v pohodě, já montovala křeslo, postel, komody a regály skoro bez pomocí. Mají to jako skládačku:)takové puzzle;)

Natalia Peréz řekl(a)...

fotkyyyyyy dneeeeeeeeeeeees

Katie řekl(a)...

Anonym: zařizovala jsem si to všechno sama a ve škole mi to uznali jako praxi :)

L.A.N.Y: tak to je super! Já nemám ani šroubovák ale, aspoň nářadí si budeme muset sehnat :))

Natalia: tak já to dnes vyfotím před aspoň tedy :)

Michal řekl(a)...

Katie, nechceš mi na příští týden půjčit toho dobrodince s tranzitem?:-)

Markéta řekl(a)...

Tak to se těším na fotky, mám ráda takové články, kde jsou fotografie před vybavením bytu... :)
Přeji mnoho štěstí při vybavování :)

Katie řekl(a)...

Michale, to bohužel není můj dobrodinec, ale kamarádky kluk, který se chudák z toho asi psychicky zhroutí :D

Markéta: jj, já taky :) akorát se dost špatně fotí prázdný pokoj, ještě když se celý na fotku nevejde...ale nějak to vymyslím :))