31.08.10

Valley of the calm trees

Právě jsem poobědvala, takže si tu spokojeně sedím a můžu vám něco napsat :D. Ne, přestěhovaná ještě nejsem, ale díky nejhodnější Charlottce snad brzy budu! :)) 
Jak trávím dny? V práci, v IKEA, na promu pro LEGO... :) Taky jsem měla na návštěvě maminku, tak jsme se měly skvěle, chodily jsme po kavárnách (byly jsme konečně v Pitomé kavárně tady u nás na Zborovské a je to tam super!!) , nakupovaly v MY, kde jsme potkaly Avchenečku milovanou! Nevěděla jsem jestli první koukat na jejího Ondřeje, protože jsem ho předtím nikdy neviděla nebo na ni, protože vypadala prostě nádherně a já se vedle ní cítila úplně hrozně :D. A pak jsem pořád říkala "tyyjo taková náhoda!" :D.
Dnes jsem byla na zápisu ve škole, potkala jsem tam kamarádku ze základky, která se mnou studuje stejný obor :D a taky dva spolužáky z GOODWILLU, ty nejlepší, takže jsem nadšená, že budeme spolu studovat :D. 
Včera cestou z jednoho bytu do druhého mi totálně přestaly hrát sluchátka, tak jsem hned dnes běžela a koupila ty samé... jsou výborné, mají skvělý zvuk. A nerozbily se jen tak, je to tím, jak se k nim já chovám... vytahuju mp3 která je zamotaná mezi hřebenem, svačinou, mobilem a deštníkem a kdoví čím vším v tašce, za ty sluchátka a tak se vytahaly a trčely drátky že... k těmhle se budu chovat slušně! :))
A taky jsem si vybrala šampuk v LUSHI! Ten co slibuje oslnivě lesklé vlasy... tak jsem zvědavá :)) Na závěr ty stíny, co zůstaly u sousedky :D

 
Těším se na Prague fashion weekend, v sobotu budu jen na té poslední přehlídce, ale v neděli snad na více :) 


P.S. nějaký obchod s krásnýma holínkama do toho hnusného počasí, co se teď děje venku?

15 komentářů:

Misha řekl(a)...

a jakou jdes studovat skolu a obor, smim-li se zeptat?:)

Peťulka řekl(a)...

Máme stejná sluchátka:) A jsou fakt parádní! Značka Koss je podle mě nejlepší, akorát já mám asi malý uši a ty sluchátka mi trochu vypadávají:D

Barb řekl(a)...

Katerinko, u nas u vietnamcu maji ted fakt pekny holinky.. tak jestli prijedes.. :)

Hlavne asi ani ne za 200 :)

Barb řekl(a)...

Nebo ti je muzu vyfotit a pokud se ti budou libit, tak ti privezu tvoje cislo ;)

Jane řekl(a)...

Já mám ty schluchátka taky a podle mě nemají na Apple ani náhodou, docela mě zklamaly. :(

Katie řekl(a)...

Misha: mezinárodní teritoriální studia na VŠO :)

Peťulka: nojo, jsou super, za tu cenu ještě :)

Bárb: vyfoooť!! :) u nás mají leopardí v obuvi za 299, asi si je tam zajdu vyzkoušet...ale ty od vás chci taky vidět :))

Jane: já od apple sluchátka nikdy neměla, ani ipod nic,takže nevím... každopádně já jsem s nima spokojená a ještě jsou levné, takže není co řešit :)

Eva Liliana řekl(a)...

Já jsem si taky pořád říkala, jaká je to náhoda! A koukala jsem na tebe, protože seš krásná <3

Anonymní řekl(a)...

a na jakou školu chodíš jako název na stejnou chodí totiž kamarádka :)

Anonymní řekl(a)...

Jůva, pěkný byt, v které čtvrti ho máte? :)
Pavla

Teresse řekl(a)...

Na fashion weekend se chystám taky, jen to počasí zatím nevypadá, že by nám o víkendu chtělo přát trošku sluníčka...

Jane řekl(a)...

Barb, já chci taky vidět holinky!!!! :)

Barb řekl(a)...

Kdyby mi to mila, Katerina, rekla treba vcera nebo predevcirem, kdyz jsme si psali a kdyz dokonce zminovala holinky (!!!) uz by tu fotka byla.. byla jsem v tom obchode 3x uz XD

Tak jestli jeste zejtra, ale ja uz to tam nesnasim a nechci tam zas pul roku XD

Jane řekl(a)...

Barb, díky. :)

Anonymní řekl(a)...

Very Interesting!
Thank You!

konzuela řekl(a)...

miluju lush<333