21.08.10

Oh moma, I wana go surfing

Dnes blog s posledními nákupy. Včera jsem se stavila po cestě do práce na Chodově na kafe v Coffee heaven, ale nějakým omylem jsem skončila i v pár obchodech :D. Neutratila jsem však moc, tak to mě omlouvá... první jsem se stavila v Profimed, pro nový zubní kartáček. Kartáčky na zuby jsou důležitá věc v mém životě :D. Už pár let používám kartáčky Curaprox ultra soft a tak jsem se rozhodla, že je čas na změnu. Paní v Profimedu mi doporučila značku TePe, tak uvidím jak budu spokojená. A měli kartáček v růžové barvě, což je jistě plus :D. Potom se mé nohy zatoulaly do Lindexu, kde jsem utratila celých 19 CZK za super náramek :)).

Poté ještě HM, kde jsem si prohlídla jejich nabídku kosmetiky a pořídila si bronzer a světle hnědou tužku na obočí. Bronzer potřebuju, protože jak teď pracuju hodně v noci a málo spím, tak začínám vypadat jako upírka :D. 
Ještě mám vlastně lak na nehty, ten jsem koupila ale už asi dva týdny zpátky.. je šedý, jmenuje se Grey sky a pěkně se třpytí na světle...:)

2 komentářů:

crazy pig řekl(a)...

Ten náramek je geniální! Až budu mít volno, jedu do Lindexu :D A šedý lak z H&M mám taky, ale ten obyčejn, co se neleskne, přesto jsem spokojená :)

Jane řekl(a)...

Pěkný nákupy, taky bych někde měla zajít,nejlépe ještě na něco ve slevě. :)