08.08.10

Můj první blog z práce

Je možné, že v práci jej asi jen rozepíšu, ale i tak je to prostě první blog, který píšu v práci :)). Dnes je to tady trochu volnější a kolegyně volala, že příjde pozdě, protože zapomněla, že je víkend a nejede jí bus, tak přišla vhodná chvíle na psaní.
Prší a každej mi tu chodí ptát se, jestli máme deštníky. Nemáme. Zmoknou. Měli se podívat na předpověď a sbalit si je do kufříků :D. Tak. Taky mi došly ráno známky, takže celý den opakuju, že nemám známky, žůžo :D. Aspoň se nenudím no, ty 12hodinové směny jsou občas až moooc dlouhé. I když včera to uběhlo, ani jsem si snad nestihla sednout, byl tu blázinec, přijelo přibližně 200 němců najednou (!!!), nechtěli mi dát pasy na opsání údajů (pro cizineckou policii, neděláme to ze srandy, že :D) a tvrdili, že je to komunismus :D. No, co vám mám povídat, dělat na recepci v hotelu je dobrodružné povolání. 
Taak a přesně tady jsem v práci s psaním skončila, protože mi tam přišel jeden Maďar a totálně mě naštval... o tom se nebudu už rozepisovat :). 
Hmm, co dále z mého života? Jo! Poslední dobou přicházím k zajímavým zjištěním! Třeba, že v našem domě bydlí jeden můj známý, potkali jsme se na schodech a koukali na sebe s vyvalenýma očima :)). Nebo taky člověk jen tak jednou ráno zjistí, že jeho přítel má jinou přítelkyni. A ještě je to kamarádka. Tak, takové věci se u mě dějí!
Taky už máme rezervovaný byt, uvidíme jak to nakonec dopadne, je krásný a pro mě a Markét jako dělaný! Až budeme nastěhované, tak udělám nějaké fotky a tak dále, moc se na to těším.
Dnes a zítra mám volno, tak přemýšlím, co provedu s volným časem. Ráno jsem se dívala na film Beauty and the briefcase s Hilary Duff (něco nenáročného na nedělní ráno) a celkem se mi ten film líbil, čas od času mám ráda takové holčičí filmy :).  A taky tam hrál tenhle herec, sympaťák! :))
Nakonec pár fotek, co mě poslední dobou zaujaly!

 zdroje: stockholmstreetstyle.feber.se, thefashionfruit.com a popcultureafternoon.blogspot.com

2 komentářů:

Jane řekl(a)...

Taky jsem na ten film nedávno koukala, dobrá oddechovka. :)

Barb řekl(a)...

"Prší a každej mi tu chodí ptát se, jestli máme deštníky. Nemáme. Zmoknou. Měli se podívat na předpověď a sbalit si je do kufříků :D"

Lol. Ne. Nemáme. Zmouknou. Svině. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD