24.08.10

I wanna be a billionaire so freakin bad

Co říkáte na tohle tetování? Podle mě je úplně nádherné... Já se nechávám tetovat už asi 4 roky, takže tipuju že takhle to bude pokračovat a nikdy žádné mít nebudu :D. Nebo dopadnu jako ta 101letá babička, co si nechala udělat tetování, co jsem o ní dnes někde četla...:) 
Dnes jsem byla na velkém nákupu a koupila jsem smeták, čistící prostředky, gumové rukavice apod :D. Večer budeme totiž uklízet... už teď se netěším, ale nevyhnu se tomu..ááchjo! 

3 komentářů:

Alexander L řekl(a)...

Pekné to je (:!
Ale zrejme veľa ludí by sa pýtalo prečo práve lapač snov :D!

cassidy řekl(a)...

Už jsem ho viděla, je skvělý, jak vypadá nakreslený tužkou. Já se zatím nechávám tetovat asi teprve dva roky, ale zas proti tobě jsem o trochu mladší, takže to vyjde nastejno xD Ale tady bych fakt chtěla, no :D

Jane řekl(a)...

Tu písničku už dlouho miluju! :P