02.08.10

Hurricane

Jak začít? :) Tak třeba Code Mode, byla jsem tam v pátek odpoledne, jen na chvilku, s maminkou. Poctivě jsme si všechno prošly, nad něčím óchaly, něco se nám vůbec nelíbilo... nebudu vás napínat, nekoupila jsem si nic :D. Nenašla jsem žádný doplněk nebo oblečení, který by se ke mě hodil...a když teda jo, tak stál majlant :). Styl Code mode obdivuju, ale asi to není nic pro mě... já jsem nudná, šedočerná. Každopádně jsem ale nafotila pár fotek... :)
Já poslední dobou celkově moc nenakupuju nic. Když nepočítám bílé košile do práce (pracuji na recepci v hotelu). Nikdy jsem žádnou bílou košili neměla, ani jsem se na ně v obchodech nedívala a až teď vidím, o co jsem přišla :D. Mám zatím dvě, jednu z Camaieu (nebo jak se to píše), která byla ve slevě a je krásná, sice trochu průhledná (ale to jsou asi všechny?) a druhou z Manga, která má na zádech vázání na mašli. Takže pokud mě někdy v bílé košili potkáte, tak jedu do/ z práce :)). 
Kromě košile jsem si ale pořídila i bílé (!!!) tričko s aplikací korálků, taky z MNG. Zkoušela jsem si i tričko z kolekce Moses de la Renta MDLR, ale to mi nesedělo, a moc mě to mrzelo, protože bylo krásné. Možná si ho tam zajdu vzít i když mi nesedí a budu ho nosit doma :D. 
Protože jsem vám už dlouho taky nedoporučovala žádnou kosmetiku, tak myslím, že nadešel čas na to, ukázat vám super balzám na rty a boží rtěnku :D. Balzám se jmenuje Yes to carrots lip butter a je nejjemnější ze všech balzámů, co jsem kdy měla. Vyživuje skvěle a na dlouho. Prodává ho Sephora. Ještě jsem tam viděla Yes to tomatos a kdovico všechno, ale mrkvička mě zaujala nejvíc. Jo! A je bio :). Potom ještě super rtěnka od Benefitu, která vypadá tmavá, ale maluje jemně růžově se zlatýma třpytkama a myslím si, že mi hrozně sluší, takže mě teď určitě uvidíte jen se zlatými rty... :)
Poslední dny jsem pořád v práci, a proto nemám čas psát... a když nejsem v práci, tak jsem buď v Pizza factory, Kávovarně nebo chodím po různých prohlídkách bytů a hledám ten nejlepší.
Přidávám nějaké fotky a protože budu mít teď tři dny volno, tak jistě příjde inspiration post a jestli budu mít více času, tak snad nějaké mé fota, pokud něco s mou návštěvou (třídenní) nafotíme. 
P.S. Děkuju všem followers zato, že je vás už 40 :*

8 komentářů:

Lucy řekl(a)...

super fotky, já se na Code:Mode bohužel nedostala..

Anonymní řekl(a)...

Ty porad hledas byt a pritom vsichni pisou, jak mas super bejvak, nehcces sem dat fotky? :-)

cassidy řekl(a)...

Skvělý fotky! Na ten balzám už jsem koukala několikrát, přijdou mi strašně hezký tyhle balení, "rtěnkový", ale maličký, hubený a to malý víčko, prostě se mi strašně líběj :D Mám furt balzámů milion, až něco zpracuju, budu vědět, že tenhle je dobrá volba :))

Anonymní řekl(a)...

a to máš brigádu nebo natrvalo? :)
h.

Barb řekl(a)...

Tak yt si vysedavas ve mnou objevene Pizza Factory? XDDDDD ZAVIST! :)

Tu rtenku bych na tobe rada videla!

Taky mi, napr. Jelinci, prijdou drazi.. jako 800Kč za Brož..

Té.é řekl(a)...

hezký blog :p a skvěly fotky :)

Katie řekl(a)...

lucy: to je skoda, ale urcite brzo bude dalsi vydani :)

anonymní: hledam bydleni, protoze v tomto byte jsem jen na urcitou dobu...fotky asi nedam, protoze to neni muj byt a kluci by asi nebyli radi. ale uz jsme asi nasly s kamaradkou nase bydleni a to fotky pak urcite budou :)

cass: on i tak zvlastne voni a to se mi hrozne libi..:))

anonymní h: to mám práci natrvalo .)

barb: jojo :D s maminkou na lasagne bolognese :D mnam mnam. tentokrat mi dali kus asi deset krat deset cm,tak jsem tam pulku nechala :(
jelinci jsou hrozne drazi no, ale uz si vybudovali urcitou prestiznost, tak proc ne...

té.é: díky :)

pól řekl(a)...

PIZZA FACTORY!! CUBO