26.08.10

Here comes the flashover

Pokračujem! Dneska 12 hodin v práci, potom IKEA zase (ne, nemáme ještě všechno a sakra hodně nám toho chybí :D), do bytu a "domů" napsat blog, pustit si nové Klaxons a spát!

Pro ty, co nevěřili že v naší pračce můžete vyprat kočku i psa XDDDDDDDDD.

Ano, mám matraci, pořadilo se mi složit židli a ty krabice na zemi obsahují mou postel a rošt! Tak se zítra pokusím to složit... uvidíme :D 

edit: Prosimvás. Objednala jsem si oční stíny Lancome. Byly mi poslány na mojí novou adresu. Když přišly, tak jsem nebyla doma, tak jsem počítala s tím, že najdu ve schránce lístek, at si pro to příjdu na poštu. Asi chápete mé překvapení, když jsem si na lístečku přečetla že mé stíny jsou u paní XXX (teď ani nevím to jméno, napadá mě pořád Vomáčková, ale to asi nebylo takhle...pardon slečno f. :*) ve třetím patře :D. CHápete to? To se u nás v Rožnově na maloměstě nestalo, aby pošťačka nechala balíček u sousedů... a v Praze? Normálka. Vůbec nevadí, že mě paní Vomáčková vůbec nezná, že jsme se nikdy neviděly... :D Tak zítra za ní jdu, doufám že bude doma XDDDDDDD. A řeknu jí ať se teda psychicky připraví, protože mi chodí hodně balíčků...:D 

5 komentářů:

Peťulka řekl(a)...

U nás na malým městě to takhle pošťačky dělají pořád:D Na jaře mi chodily pozvánky k přijímačkám a všechny takový ty dopisy z vysokých a skoro všechny skončily u sousedky, která je na mateřské a s nikým z baráku nebaví. Takže to bylo vždycky "nadechnout, vydechnout, nadechnout a zazvonit":D Ale taky ze mě musí být sousedi diví. Balíčky mi teď chodí pořád a nejsem skoro vůbec doma, hlavně dopoledne.

Markéta řekl(a)...

U nás na vesnici (vesnička nemá ani 15o obyvatel) je tady normální, že se balíčky nechávají u sousednů, ale pošťačka už zná mého taťku (díky tomu, že mě stále chodí nějaké balíčky :D ) tak vždy čeká na lavičce před barákem aby mu jej předala, když jde na oběd. Ale v Praze, nechat jen tak u sousedů, když je ani neznáš... no nevim, nevim... :D na vesnici se lidi přeci jen znají, ale v takovém velkém městě, no moc nechápu. :D
Btw. přeji mnoho štěstí při skládání postele... :)

Anonymní řekl(a)...

No, věřím, že je nepříjemné mít poštu u člověka, kterého ani neznáš..
Dělala jsem na poště brigadu a haček je v tom, že ony všechny ty balíky vždycky musi opět tahat zpět, takže se vyplatí dát to paní v baráku, ktere obvykle duvěřuji, připadně ji znají..navic tim ušetřiš čas i ty..ale ja jsem to při mých brigadnich dnech dělala malokdy, nikoho jsme neznala ..takže.)
Lucka

Mia Bella Doxanská řekl(a)...

To je nějaký vtip s tou kočkou/psem? Docela mě to děsí. :DD

Jane řekl(a)...

Ta pračka je super!! :DD

Jo, u nás se balíčky u sousedů nechávají běžně, ale náš městys má 1200 obyvatel. :) Ale uvidíš, třeba bude Vomáčková strašně fajn člověk a tak...a budete kamarádky, nebo tě aspoň nezabije za všechny ty balíčky. :DDD