09.08.10

Everybody knows

Dneska jsem si vyšla na procházku do deště a během své mokré cesty jsem narazila na vintage/outlet butik "nana vogue" (Benediktská 689/8). Protože ve výloze byly krásné kabelky a botičky a šátky od Hermés, rozhodla jsem se jít dovnitř a prozkoumat, co vše tam mají. A že tam toho mají hodně. Zamilovala jsem se do bílého kožíšku Dior, vintage pásků Moschino a taky do cibulových hodinek Marc Jacobs. Paní prodavačka byla moc příjemná a poradila mi, že mají webové stránky, kde je většina zboží nafocená (ale více je toho přímo v obchodě). Rozhodně se na jejich webovky podívejte a doporučuju návštěvu. Až seženu byt a všechno v mém životě se ustálí, tak si tam zajdu pro jeden z těch pásků (a do té doby budu doufat, že mi je nikdo nevyfoukne :).


Dnes mám dokonce tři fotky :D. Jsem se překonala. Můj oblíbený prstýnek, který jsem dostala od maminky na fotografii první. Na druhé je švédská vlajka, kterou jsem si jako rodila švédka musela vyfotit :D. A na poslední jsem já, tvářím se jako idiot, ale hlavní je barva vlasů. Jsem dnes trochu experimentovala, protože já se své představy o šedo stříbrných vlasech prostě nevzdám. Vidíte to tam? :D Lehké šedé odlesky tam jsou...aspoň něco :)) Pro inspiraci, jak bych ty vlasy asi chtěla....

9 komentářů:

Barb řekl(a)...

vidim <3 ty vlasy jsou bozi! :) a celenka ti velmi slusi!

zajdeme se podivat spolu do toho obchudku, az prijedu v zari? :)

cassidy řekl(a)...

Kolem toho obchodu jsem šla minulou neděli a přišel mi absolutně úžasnej, bylo zavřeno a říkala jsem si, že až budu v tejdnu v Praze někdy, tak že tam musím rozhodně jít a teď ho sem dáš, náhoda :))
Vlasy se mi moc líbí, je to takový studenější. Moc sluší :)

Foly D. Sante řekl(a)...

ja neviem,ale mna tá farba moc neberie

Anonymní řekl(a)...

rodilá švédka?:)narodila ses ve Švédsku?nebo někdo z rodičů je švéd?

Ace řekl(a)...

Vlasy bozi!! libi se mi moc! celenka taktez!! tesim se jak to vypada v realu ;)

Jane řekl(a)...

Mně se víc líbíš blond. :) A obchůdek vypadá zajímavě....ještě, že je až v Praze. :)

Katie řekl(a)...

Barb: jasne, ze pujdeme :)

cass: mala Praha no... skoda, ze tam bylo zavreno, kdyz jsi sla okolo no, je to tam, kdyz uz ne na nakupovani, tak na inspiraci perfektni :)

foly: ja si vzdycky prala sede vlasy... pak je jednou budu mit, zjistim, ze je to hrozny a vratim si zpatky blond :D

anonym: nee, to je jen takovy inside joke :)

ace: jestli to jeste budu mit, to je sampon totiz jenom :D v sobotu jdu ke kadernici, jsem zvedava, co mi na to rekne :DD

jane: to je nekdy dobre, kdyz je neco daleko... ja bych tam sla hned utracet :S

Anonymní řekl(a)...

krasna barva, krasna Katchenka a btw krasny lak na nehty :-)

Anonymní řekl(a)...

Já na recepci taky dělám a jak tak pršelo tak tam po mě chtěl hodině jeden Němec at mu dám deštník pořád se mu vysvětlovala že tam žádné nemáme a on pak nakonec že když mu dám deštník že mi klidně za něho i přidá sem z něho byla úplně vytočená :D jinak jsem zhaněla místo stewardky byla jsem u dvou společností a nikde mě nevzali protože nemám dostatečnou praxi a všude teď přijímají letušky vesměs jenom do 25 takže se na to místo asi ani nedostanu :((