23.08.10

Echoes from the other world

Dnes jsem byla na školení v Legu. Stavění hasičského auta bude super akce, pokud máte v rodině nějaké děti, tak je určitě vemte jeden víkend v září na Zličín a do OC Letňany :D. Dostali jsme jako dárek stavebnici LEGO City, já policejní auto... ehm, přišla jsem do bytu a hned ho musela postavit. A stejně tak Markét přítel postavil hned svůj bagr :D. Tak jsme si říkali, že ten poslední pokoj vůbec pronajímat nebudeme a postavíme si tam radši Lego město ale Markétě se ten nápad moc nelíbil...:D

Vidíte správně, 5-12 let. Dalo nám to zabrat :D.
Snažila jsem se nafotit svůj pokoj nějak slušně ať mám nějaké fotky před, ale vůbec to nešlo... prostě se mi celý nevešel na fotku, tak mám takové útržky... a už úplně vidím, jak jednou bude vypadat, až bude hotový :)
 Dveře a místo pro postel. A není to had, ale metr, kterým jsem dnes všechno měřila :D.
 Okno, na kterém snad budou rolety! Ale i závěs by nebyl špatný, jen musím najít nějaký krásný. Nějaký tip na obchod se zajímavými závěsy?
Dveře do koupelny, vedle nich v pravo bude komoda a vlevo od nich asi malý stoleček, to ještě musím nějak vymyslet :).
Okno zleva, místo pro stůl, moje nový lampička za 99 kč (to bílé vedle žluté tašky s ještě neposkládaným Legem :))
A koupelna. Ta nejspíš nakonec bude mít buď nudný pruhovaný závěs z IKEA nebo mega vtipný závěs z NAOKO, který se ale nikomu než mě nelíbí :D.

13 komentářů:

Charlotte řekl(a)...

Ale líbí se i jinejm :D já dostala úkol koupit k němu ještě tu předložku s krvavejma šlápotama.

marilyn řekl(a)...

moc hezkej pokoj <3 a koupelnu máš sama pro sebe? jo a nejvíc mě pobavil ten balíček LUSH v tý prázdný koupelně XDDDDDD

Barb řekl(a)...

+1 k marylin :)

Michelle řekl(a)...

Miluju Lego, tez ho mam kdesi doma, akorat nevim, jestli se mi neztratily planky, mela jsem cely hotel se stajema :D

Hanita řekl(a)...

sdilim nadseni z lega, delala jsem na nej marketingovej projekt a navstivili jsme s mym tymem lego obchod a stravili tam 2 a pul hodiny hranim <3

Annie řekl(a)...

Ahoj chci se tě zeptat kde na to školení v Legu chodíš :D

Nina Lowe řekl(a)...

lego je super este mam doma kdesi plnu debnu :D

L.A.N.Y řekl(a)...

Nářadí asi budeš potřebovat, ale u většiny věcí bylo příložené i nářadí - takový zahnutý klíče, nevím jak se to jmenuje jelikož většina šroubů se bez toho nedá utáhnout, takže šroubovák snad ani nebude potřeba:D leda křížový a pak kladívko jestli budeš kupovat komodu, tam se vzadu nabouchávají hřebíčky;)

Jane řekl(a)...

Těším se na ten pokoj zařízenej! :) A souhlas s marilyn, ten LUSH v koupelce mě taky pobavil. :D :D

Katie řekl(a)...

Charlotte: fakt i tu předložku jo :D TO bude koupelna jako z hororu...

marilyn a barb: LUSH jako první výbava bytu :D koupelnu mám svou.

Michelle: hotel jo dokonce! my toho máme doma strašně moc, ta´tka to schovává pro vnoučata :D

Hanita: vůbec se nedivím, mě by nevadilo, kdyby mě tam zavřeli na noc, bych to všechno poskládala :)

Annie: budu dělat hostesku právě u toho požárního auta co se bude stavět víš, tak nás museli proškolit.

Nina: kdo neměl jako malý lego, o dost přišel ;)

L.A.N.Y: jo tam jsou i takové pomůcky jo! tak to je super, já si tu postel apod sestavím stejně jako to lego :D

Jane: :D nojo, LUSH je základ

Annie řekl(a)...

Aha tak tj to je nejlepší práce protože je krátkodobá já dělala hostesku v Sephoře :D

Foly D. Sante řekl(a)...

záves z naoko je fakt drsný..ja by som sa bála:D

Katja řekl(a)...

ten zaves je dokonaly :D