03.07.10

There´s no escape and no rescue

Změny! Jsem přestěhovaná, dočasně, než se zase přestěhuju (to zní dost blbě :)). Hledám si práci. Není to sranda! I když já se zatím dost bavím, vysedáváním u řeky s jednou Markét, poté s Marketuli na Kampě, pití Frisca a extra light cigárka...:) A taky jsme viděly ten upíří velkofilm a navzdory paní Mirce Spáčilové se mi to líbilo! Tolik Jaspera jsem si ani v nejdivočejším snu nemohla přát! Knížky Twilight mám přečtené, takže jsem věděla, že Jasper je důležitá postava ve třetím dílu, ale stejně mě překvapilo, že mu filmaři dali tolik prostoru. No, vzdychala jsem pokaždé když se objevil na plátně :DDDDDD. S Marketuli se nám líbilo, jak to Bella pěkně hraje na obě strany... možná se i necháme inspirovat, viď :D.

  

3 komentářů:

Nat řekl(a)...

Jsi sladká :)) Mě se zase líbil Jacobův prostor v New Moon. Co všichni vidí na Belle?

cassidy řekl(a)...

Ty obrazy na Příkopech jsou jeden vtipnější než druhej, žejo? Strašně ti to sluší zase, jako vždycky. Už to začíná bejt nuda skoro xDDD

Anonymní řekl(a)...

I would like to exchange links with your site www.blogger.com
Is this possible?