14.07.10

Open your heart

Tak ostudně, ve středu odpoledne, píšu blog o neděli a následujících dnech... Neděle byla prostě nejlepší! Jak jste už měli možnost si přečíst u Bárb a Adélky, byly jsme nakupovat, na super lasagne na oběd a hlavně na šlapadla, kde jsme si suverénně vybraly to ve tvaru labutě :D. I přes to strašné vedro jsme se skvěle bavily, trochu i nakupovaly a za odměnu si daly frapuccino. Hlavním cílem dne bylo jít na šlapadla, kam jsme se dostaly až na poslední chvíli :). I když na labuti nebylo moc místa na vyvalování a přejít z jednoho místa na druhé bylo vcelku obtížné, tak jsme našeho rozhodnutí plavit se na ní nelitovaly.
Větou dne bylo "můžeš mi to podržet?", protože Bárb nesla sto tašek a pořád vytahovala foťák a tak a my jí musely pořád držet kafe, nebo kabelku nebo tašky nebo všechno najednou nejlépe. 
Po labutích se Adélka odpojila a my s Bárb šly ještě do obchůdku Bella Bruta obhlídnout botičky od Vivienne Westwood. Líbily se mi snad všechny, ještěže šetřím a takové věci si kupovat vůbec nemůžu....:)) 
Taky bych chtěla ještě veřejně poděkovat Adélce za krásný dárek <3 Máme spoustu krásných fotek a i když já moc při focení nespolupracuju, tak nevypadám úplně nejhůř :D. Jistě jste fotky už viděli u holek, ale já je chci mít taky na blogu !! :)



Z fotek bude mít jiště největší radost můj největší stalker Marketuli :D. S tou trávím veškeré dny, sedíme na kampě, pečeme se přebíháním po Karlově mostě, občas něco koupíme, hledáme ulici, kde postřelili Chucka Basse, pijeme víno s klukama na balkóně a u toho se díváme na Ano, šéfe! (Jsme si nainstalovali telku na balkón, no, buržoazie :DDDD). V dalších chvílích jsem v práci, nebo voláme zoufale mamce, jaktože máme to těsto na palačinky tak divné a co s tím máme dělat, aby se to spravilo :D. Občas taky zajdu do Topshopu reklamovat náušnice, kde byli úplně skvělí, ale bohužel už neměli další aby mi je vyměnili... tak mi vrátili peníze a já za ně v druhém obchodě koupila kabelku :D Celá já... pokračování příště 

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ti dam stalkera, asi si zalozim blog a budu tady vse popisovat do nejvetsich detailu!!!

ANONYM

Anonymní řekl(a)...

Chuck Bass? V Praze?:)co to?

Ävchen řekl(a)...

A honit pštrosy bude kdo? :D

Anonymní řekl(a)...

ano chuck bass v Praze!!!

Anonymní řekl(a)...

az na to holky, ze to vubec nebylo tocene v Praze, ale byly to jen kulisy, ale nevadi:D

Anonymní řekl(a)...

a kde je problem??

Katie řekl(a)...

my samozrejme vime, ze to byly kulisy, tady nekdo zase nepochopil vtip :D

avchenko: honit pstrosy budeme my! mimochodem,videla jsi film Princ Persie??? tam meli normalne pstrosi zavody :D

marketo, zaloz si blog, to by bylo uplne bajo te cist :D a zacni historkou z cizinecke policie :D

Anonymní řekl(a)...

Kde pracujes? Ty jsi ted v Praze, to je paradaaaa!

Anonymní řekl(a)...

Hele, jak to dopadlo s tim studiem, rikala jsi, ze budes neco studovat - co to bude a kde?

Jane řekl(a)...

Super culik, jednou jsem si chtela najit, jak se to dela, tak jsi me znovu inspirovala a snad se uz podivam...