06.07.10

One day in heaven one in hell

Včera jsme s Marketuli prošly celou Kampu, skrz naskrz, taky Malou Stranu a kdoví kde ještě jsme byly... Chtěly jsme i do Muzea hudby, ale už bylo před šestou a v šest se tam zavírá... Takže se tam chystáme již brzy. Néé, hřmí! Já mám teda ráda bouřky, pěkně si lehnu do postele a budu poslouchat jak hřmí a tak dále, ale zase nemůžeme jít teď ven... a potřebuju taky do obchodu, ať mám co jíst. 
Asi zalehnu s InStyle nebo s Brusinkama od Barbary Nesvadbové a budu si číst pěkně. A pro vás pár fotek ze včereješka... já u dveří na několik způsobů a tak dále. Já prostě jak vidím nějaké krásné dveře, tak se u nich musím vyfotit, asi nějaká úchylka?:D

8 komentářů:

Foly D. Sante řekl(a)...

s tými červenými dobre kontrastuješ:)

Katie řekl(a)...

to je danska ambasada ty cervene dvere! nebo velvyslanectvi :))

Anonymní řekl(a)...

XDDD Anonymni komentar XDDD nemusi byt zas tak anonymni

Katie řekl(a)...

protoze sotva se na tento anonym podivam tak vim kdo ho psal, ze :D

Barb řekl(a)...

ZEBRI buldok? :D

Lole řekl(a)...

Máš kráásný triko. Moc ti to sluší. :)

Katie řekl(a)...

presne tak, buldok, ktery si preje aby byl zebra :D diiky

Barb řekl(a)...

KAZDY CHCE BYT ZEBROU! :D