18.07.10

Dream world

1. How would you like to spend your day?
2. What kind of clothes would you like to wear?
3. What would you look like if you could choose?
4. What kind of place would you like to live in?
zdroj: tumblr.com

6 komentářů:

Hanita řekl(a)...

najs! <3

Jane řekl(a)...

Love it!!!!!

Le Plee řekl(a)...

odpoviem na otázky....:)
takže, začnem miestom. lákajú ma veľkomestá, mojím snom je NY :) najviac po tom túžim. čo sa týka toho looku, som spokojná sama zo sebou, netreba fantazírovať. :) to však neznamená, že nemám čo zlepšovať! :) chcela by som mať kvalitnejšie vlasy, ešte lepšiu postavu, ale nie. nemôžem mať všetko. je to v pohode. :) rada by som nosila štýlové veci, nemusia byť značková, ale nemôžu byť fádne. :) tak sa aj snažím obliekať.... :) a tú poslednú otázku som zabudla. :D

Le Plee řekl(a)...

aha, už som si to pozrela. :) ako by som rada strávila deň? super by bolo, ak by som nemusela skoro ráno vstávať. vkľude sa naraňajkovala, šla do práce, ktorá by ma bavila a bola by aj štedro ohodnotená (:D) a vrátila sa domov, trávila čas s priateľmi alebo frajerom. to by bolo fajn. ale je to len sen. :) porpípade nejaká party by bola fajn.:P

cassidy řekl(a)...

luxusní výběr! slečna, jak je vyfocená z detailu úplně - taky bych měnila, nádherná tyjo.

Lole řekl(a)...

Krásný...:) Taky bych si tohle všechno nechala líbit. :)