26.07.10

Baby, did you forget to take your meds?

Protože mi umřel laptop, tak nemám možnost vás často informovat o dění okolo mě. Včera jsem si ale ve vlaku do Prahy sepsala nějaké body, o kterých stručně napíšu, ovšem bez fotek, ty dodám později až budu mít nový počítač (to by mělo být už tenhle týden snad....).
S mou drahou Marketuli chodíme velice často sedět na Kampu a někdy předminulý týden jsme tam narazily na Francouzský trh! Měli tam plno vína a sýrů, tak jsme si daly vychlazené bílé (ale už nevím, jaké to bylo), seděly na chodníku a poslouchaly k tomu španělskou (???) muziku, co tam hrála :). Ten den jsme se vydaly ještě do vinného altánu Gröbovka, který doporučuju všem,  kdo má rád víno! Tam jsme si daly jejich vlastní růžové víno a neodolaly jsme nabídce francouzských sýrů. Seděly jsme tam, pily to výborné víno, cpaly se sýrem a záviděly samy sobě :D.
Ten večer pak trochu pršelo a já se málem natáhla na Václaváku. Kdo nosí Conversky nejspíš ví, jaké to je, chodit v nich v dešti. Kdo nespadne je vítěz :D.
Minulé úterý se mi konečně podařilo přihlásit do městké knihovny a hned jsem si pustila Saturnina. Když jsem si poté vařila oběd, tak mi volala Bárb, kde jako jsem, že máme sraz :D. Ale protože nemám pc, tak jsem o ničem nevěděla, že... tak jsem si ho dovařila a šla za holkama :) Bylo to skvělé setkání, Lou, Cassidy, Marietka i Bárb jsou prostě hrozně milé :). Tady vlastně fotku dát můžu, i když na ní nemám autorské právo, tak si ji vypůjčím od Cass :))

Jinak celkově v Praze pořád potkávám spousty lidí z Rožnova. Některé jsem neviděla i roky a pak je vidím na zastávce autobusu, který mě veze do práce :D. Mimochodem, dneska jsem do práce ani nešla, protože mi bylo celou noc strašně špatně a je mi ještě pořád... To bude z té včerejší oslavy na chatě na Ostravici, bylo to tam boží, ale příště radši budu jen pít a nic nebudu jíst...achjo.
Dále chodíme s kamarádkou Markétou (to je ale někdo jiný než Marketuli, nevím, jak je mám rozlišovat :D) po prohlídkách bytů. Objevily jsme jeden nejúžasnější, ale byl moc drahý a tak hledáme dál, ale vždycky něco nevyhovuje...
No a nakonec něco o filmech, které jsem poslední dobou viděla. Budeme startovat od nejhoršího. KICK ASS. Viděli jste to? Nevím, proč jsem měla pocit, že je to komedie, ani proč mi Haninka tvrdila, že je to úplně skvělý film, ale ten film je prostě hrozný. Jsme na to koukali jako WTF? Jak někdo mohl natočit takovou hrůzu. A navrch vidět mého oblíbeného herce Nicolase Cage, jak celý hoří, to byla třešnička fakt. Nebrat.
Další film byla Policejní akademie, co dávali ve čtvrtek na Primě :D Já to prostě miluju, Lassarda, Mahoniho a toho chlápka, jak umí dělat všechny zvuky :DD. Kdo má rád Policejní akademii je můj kámoš!!!
A film na kterém jsme v sobotu byla CELÁ rodina v kině - Inception. Byla jsem úplně okouzlená, občas trochu zmatená, jako vždy zamilovaná do Leonarda a prostě se mi to strašně moc líbilo! Doporučuju.
Tak a jdu si zase lehnout a doufat, že mi do rána bude dobře! Mějte se :)

9 komentářů:

Ace řekl(a)...

Kick Ass je NEJVIC NEJLEPSI FILM EVER!!!!!!!!!!!!!!! a HitGirl je legendary proste!!!! a ta hudba k tomu..luxusni!! a dalsi bezva film (i pres muj zvraceny vkus :P) The boat that rocked! super uplne..true story!

Anonymní řekl(a)...

TUKY TUK JE NEKDO DOMA?

Katie řekl(a)...

hani, nekric mi tady :D hudba tam byla super, to uznavam..dal se nevyjadruju :))

:D marketuli..:D prijed uz domu hlavne :D ted tu budu tri dny uplne sama jako!!! :(

terka řekl(a)...

na inception taky planuju jit...tak se uz tesim a policejni akademii mam taky rada, spis z takove nostalgie, ptz jsme na to koukavali cela rodina, kdyz jsme byli jeste decka :D

Anonymní řekl(a)...

katchenko v nedeli jsem doma jak na koni :-D ty tri dny me mrzi, lambrusco akce konci, nechces zajit udelat zasoby?? :-D

Katie řekl(a)...

terka: presne tak! ale porad jsou to proste bozi filmy :D

marketuli: nojo, ty anonymko, vlastne konci akce! tak ja uvidim, budu tu mit na vikend maminku nevim jak se bude tvarit na ty lahve co uz mame doma, natoz kupovat nejake dalsi :D

Anonymní řekl(a)...

NEVIM KOHO MI TED JE VICE LITO :D

Fashionprincess řekl(a)...

Nice blog! If you want, follow my blog too. http://theonlyfashionprinces.blogspot.com
thankya x

cassidy řekl(a)...

Inception všichni hrozně chválí, fakt ještě nikdo neřikal, že je to blbost nebo tak, už se na to fakt asi budu muset podívat :)