30.06.10

Whatever works

Woodyho Allena zbožňuju. Nejen jeho filmy (můj nejoblíbenější je zatím Scoop, říkám zatím, protože jsem neměla tu čest vidět všechny jeho filmy, ale pracuju na tom! :), ale i jeho povídky, četla jsem všechny, z těch, které jsou přeložené do češtiny, vždycky mě pobaví svým osobitým humorem.
Film Whatever works jsem měla v pc už delší dobu, ale čekala jsem na správnou chvíli. Jeho filmy si totiž nepouštím jen tak, musím mít na ně náladu :). Po zapnutí filmu jsem nesnášela hlavního hrdinu - Borise Yellnikoffa, ale časem jsem si ho zamilovala. To jak si zpívá písničku k narozeninám (2x) pokaždé, když si myje ruce aby smyl všechny bakterie, to mě dostalo :D. Přijde mi jako méně neurotická verze Woodyho Allena. Film doporučuju, zasmějete se a jistě se dozvíte i něco nového o teroii vesmíru!

“All I’m saying is that people make life so much worse than it has to be.”
—     BORIS YELLNIKOFF, WHATEVER WORKS

(zdroj fotek: tumblr

3 komentářů:

Jane řekl(a)...

Úplně jsi mě na ten film naladila. Seženu si ho. :)

Natali Nanny Dufkova řekl(a)...

Díky za TIP, určitě se podívám:)

pól řekl(a)...

taky dekuju za tip :)