27.06.10

Not a love song

Tak mám za sebou slavnostní vyřazení ze školy i závěrečnou chatu s milovanými spolužáky. Bylo to krásné a náročné! Bohužel z toho vyřazení mám samé fotky na nic, tak se aspoň pokusím nějakou ustřiženou (ať si holky nestěžují, že je zveřejňuju), ať vidíte aspoň ty šaty, nebo mé krásné boty, nebo něco z toho :D.
Chata byla úžasná, zatančili jsme, napili se (růžová bohemka rules!). Myslím, že to bylo důstojné rozloučení, dokonce přijel i náš pan profesor na chvíli! To bylo moc milé od něj. A dovezl Myslivce :D.
Ve čtvrtek jsme si udělali u Sissi malé grilování, měli jsme úžasný hermelín a taky opět pár litrů červeného, i když já snad jen dvě skleničky. Se lepším!
V pátek nám sousedka donesla křečka na hlídání, takže teď nedělám nic jiného, než že sedím před jeho klecí a povídám si s ním! Jen na chvíli jsem od něj odešla, když jsme s Haninkou jely na koncert Sunshine na Adrenalin Cup na Ostravici. To bylo! Koncert skvělý jako vždy, jen nás trochu rušily bandy opilých místních, kteří vůbec netušili, co to je Sunshine za skupinu a jejichž cílem bylo nejspíš nasrat co nejvíc lidí, co nejvíc lidí polít pivem a strkat do nich. Ale my se nedaly a docela jsme si celý koncert užily :)). 
A co dnes? Relax, čtení, mojito a hádání se s Marketuli, ať mi řekne něco, co mi nechce říct dřív než příští týden a mě to štve, protože to chci vědět hned! :)



- edit. Ještě jsme byly s holkama v kině na Princ Persie a bylo to boží! Jako hlavně ten Princ Persie byl nádhernej no :D Koukat se na něj rozhodně dalo, pokud znáte někoho, kdo je mu aspoň trochu podobný, dejte mi vědět :D
 

4 komentářů:

cassidy řekl(a)...

Taky si pěkně užíváš koukám :)) Jakýho hlídáš křečka? Džungaráka? Kamarádka měla několik zlatých a byli šíleně roztomiloučký, takový bambule chlupatý :D

N řekl(a)...

jsem četla NAT A LOVE SONG XDDDDD. ty šaty se mi nelíběj a ty v 'civilu' se mi libej viic.

Anonymní řekl(a)...

zkus toho krecka ruzne koupat cesat a tak, ale hlavne mu nenamoc usi, je to fakt zabava, ja to delala vzdycky..

a klidne se muzeme hadat dal, ale rozhodla jsem se mit i trochu verejneho tajemstvi. XDDDDD:D Chudak Santíček :D

Katie řekl(a)...

cassidy: džungara no! je to frajer, už je starší ale pořád šplhá a padá po hlavě do pylin :D

Nat: v civilu lepší že :D

Anonym: vole :D ty jsi taky veřejné tajemství, to vyklopíš ti řikám :D :*