19.06.10

Jak jsem se měla bájově, kapitola první

Ve čtvrtek ráno jsem se probudila a vyrazila na Černý most, odkud mi jel autobus do Liberce! Za Bárb jsem se moc těšila, nikdy by mě ale nenapadlo, že za ní pojedu až tak daleko :)). (Cesta byla fajn až na toho BURANA, co seděl vedle mě, teda spíš ležel a tlačil se na mou půlku!) 
První dojmy? Bárb vypadá jako panenka, fakt! A je vyšší než jsem myslela, ale ne vyšší než já (i když moc velký rozdíl ve výšce není :)). A taky je nejmilejši atakdále, vychvalovat bych mohla do nekonečna :)).
Prošly jsme centrum Liberce, kolem přehrady, dokonce jsem byla i na kolejích a na obědě v menze! (Který byl výborný, nemusely jsme pít čaj, ale byla i šťáva a taky s námi poobědvali čtyři milí chlapci :)).
Po obědě jsme se vydaly do ZOO za účelem spatřit reinkarnovaného Michaela Jacksona :D. Nakonec tam opravdu byl, ale celou dobu seděl k nám zády, asi nemá rád paparazzi :(. ZOO je krásná, mají tam tučňáky, lachtany a dokonce i bílé tygry! A taky plameňáky :)).
Bylo by divné, kdybychom nešly aspoň trochu nakupovat, takže po vyzvednutí hrnců a hrnečků z koleje jsme se stavily v Lindexu. Měli tam spoustu krásných věcí, ale mě nic nesedělo bohužel :(. Odnesla jsem si jen krásnou sponku, která mi perfektně ladí s náušnicemi z minulého článku, zato Bárb si tam našla kousků víc a všechny jí moc sluší! Hlavně ty meruňkové šaty, ty jsou prostě nádherné :).
Jo! Ještě jsem si vzpomněla, na něco ze ZOO a to, jak Bárb naháněla kozičky v dětské zoo, aby se s náma vyfotily :D Byla to sranda a ta jedna koza fakt vypadala jako Hurvínek! Taky jsem se dostala na legendární střechu kolejí univerzity v Liberci, ze které je nádherný výhled.
Bohužel, den opravdu rychle utekl (jako blesk) a za chvíli už jsme zase stály na nádraží, já jela zpět do Prahy a Bárb domů do Mýta. Doufám, že se brzy uvidíme a zase podnikneme takový akční výlet :)).

 Fotek mám jen pár, přece jen B. má talent na focení, tak jsem moc nefotila a už dvě hodiny čekám, až se přes ICQ  pošlou fotky od ní, nemůžu se dočkat :).
 

7 komentářů:

Mary řekl(a)...

no zlaté ste obidve:)

Barb řekl(a)...

<3

Barb řekl(a)...

"Po obědě jsme se vydaly do ZOO za účelem spatřit reinkarnovaného Michaela Jacksona :D."

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Jaks to napsala XD

N řekl(a)...

NEJLEPŠÍ JE JAK TAM MÁ ČUMÁK TA ZEBRA !!!!!! XDDDDDDDDD

cassidy řekl(a)...

Krásný fotky, strašně vám to sluší :))

Natali Nanny Dufkova řekl(a)...

Jé tak to jste si v liberci musely moc užít!
Já tu Zoo tam mám moc ráda:)
A krásné fotky, sluší Vám to!
N.

Katie řekl(a)...

díky :))

Bárb: :DDD však proto jsme tam šly né!