21.06.10

Jak jsem se měla bájově, kapitola druhá

První o tom, jak jsem se neměla moc bájově! Minulý týden cestou na Den otevřených dveří, do školy, kam se hlásím nám prosím přestal jet vlak! Stáli jsme někde v poli před Olomoucí a já se modlila ať dojedu aspoň do večera, žejo. Nakonec jsme museli počkat na další vlak a tak jsem na tu přednášku o škole místo ve čtyři dorazila až někdy okolo půl páté a Markét ještě strašně chtěla sedět ve předu, takže si všichni museli všimnout, kdo přišel o půl hodiny později :D.
Večer jsme si za odměnu zašly do kina na Sex ve městě 2. Příběh opravdu stál celkem za nic, nechápu, proč tam strkali toho Aidana a proč tam byl Smith Jerrod jen takovou krátkou chvilku :D. Zato móda, interiéry (nový byt Carrie a Mr. Big!!!! :), bílí velbloudi, to byla krása! Na pokoukání film opravdu úžasný. A Kim Cattrall je největší frajerka, vypadala nádherně, nemohla jsem z ní spustit oči.

Salesperson: Isn't this dress a bit too young for your age?
Samantha: How old do you think I am?
Salesperson: *awkward looks*
Samantha: I am fifty-fucking-two and I am gonna rock this dress!

 
Další den jsem jela za Bárb, jak už jste měli možnost si přečíst. Večer jsme pak s Markét zašly na Chodov na vínko a ještě později jsem pouštěla v jednom baru na jukeboxu Petra Nagyho, jak zpívá Sám s nohami na stole... :D Neptejte se :)).
 Ukázka toho, jak moje Markét umí fotit :D. Teď třeba můžete hádat, jaká je má nejoblíbenější barva! :))
Celý pátek jsem nakupovala, ale pokud chcete vědět, co jsem ukořistila, tak za celý den jsem koupila jen obal na mobil v HM (takovou černou kapsu se zlatým zipem, možná je to peněženka nebo cokoliv, mě se přesně hodila na telefon, který mám nový, tak nechci aby se hned poničil v tašce...) a tílko v Lindexu, které je fakt skvělé, černobílé, jistě ho na mě brzy uvidíte. 
A pokud jste byli v pátek večer v Roxy, tak jste mě v něm možná viděli, no hned jsem si ho musela oblíct :D.
Včera jsem byla na house párty u Sissinky. No rozjelo se to víc, než jsem čekala, a divím se, že jsem to přežila v celkem dobrém stavu. Sice mám popálený prst a přes půl zad modřinu (opět, neptejte se :D), polila jsem si meruňkové tričko červeným vínem (kterého jsme se Sissi vypily jako dlouho ne!!), Tomík ztratil hodinky, rozbilo se pár skleniček, já šla domů bez ponožek... :D A nejvíc se pařilo na Káju Gotta, protože taková Lady Karneval nebo Kávu si osladím, to jsou písně, které má každý rád! :))
A protože nemám ani jednu fotku na které bych byla sama a ostatní nechci zveřejňovat (i když některé se jistě objeví na fb), tak mám jen takovou ilustrační :D. See u soon! :))

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kampak se hlásíš na školu? :)

Foly D. Sante řekl(a)...

SATC2 sa aj mne strašne páčil..kamošky povedali,že to bola ako paródia,ale mne sa veľmi páčil..jasne Sami je kráľovná už aj v jednotke:)

Jane řekl(a)...

Sam rulezzz!
A ano, kam se hlásíš na školu?

Ace řekl(a)...

hehe, tam je nejaka spatna karma v poli pred Olomouci, tam se mi to stalo uz tolikrat ze si vzdycky nechavam radsi rezervu casovou..XDD ale aspon sis to tam poradne prohlidla zejo :)

Katie řekl(a)...

hlásím se na VŠO ;)

Samantha je nejlepší prostě :D

Ace: co prohlídla?:DDDDDD pole,louky a sem tam jel okolo oranžový nákladák :D