13.06.10

Hot N Fun

To vám musím říct! Včera jsme šly s holkama na hřiště, že je tam nějaký Dětský den a budou tam kapely a tak, že se tam teda půjdeme kouknout, dáme si pivo a tak. Přijdem tam a já říkám "ježišmarja, tady hrajou Lucku Vondráčkovou" a Hanka mi říká "ne, to je Lucka Vondráčková!". Ona tam měla koncert chápete?! Jak se mi ten můj osud vysmívá a posílá mě na vystoupení Lucky Vondráčkové :DDDDDDD. Naštěstí jen poslední tři písničky, ale měla jsem to štěstí slyšet písničku Vítr, kterou má rád Pól, žejo :D. Mám z toho doteď trochu trauma.

Večer jsme pak seděly u řeky, kouřily jahodové cigárka a nechaly se štípat komáry. A v pondělí piknik! Nemůžu se dočkat! A pokud Hanka nepříjde, tak ji stihne trest! :D (a já vím, že si to přečteš!)

Dnes jsme byli trochu nakupovat. Sehnala jsem si nejkrásnější šaty v H&M. Vezmu si je na slavnostní vyřazení (jestli chcete, tak tomu budu říkat promoce, ale to slovo se mi nelíbí ani trochu)! Jsou prostě nádherné, černobílé, mají tři sukně a jsem do nich zamilovaná. Nejspíš mě v nich uvidíte často. A již brzy na nějaké fotce, třeba z toho vyřazení.
V Lindexu jsem sehnala podprsenku (tu největší velikost, kterou v té verzi měli, jako WTF) a super náušničky! Jednu už mi zabavil brácha dokonce :D. A v Marks and Spencer jsem si udělala radost v oddělení potravin :)).

Taky jsem opravdu ráda, že se našly mé ztracené kolečkové brusle a co nejdřív se chystám na nich vyjet na tu naši slavnou cyklostezku. Jsou sice hnusné a odřené, ale jezdí, tak co! Kolečka mají perfektní a to je podle mě na bruslích úplně nejdůležitější.


 Takhle mi moje kafe vyznalo lásku, když jsem byla v depresi při učení :D.





Jsou v barvě stříbrné, zlaté a šedé? Ty spodní už mi zabavil brácha a stříbrné a zlaté na mě uvidíte dokud je neztratím :P.

10 komentářů:

ivo řekl(a)...

Ty spodní už mi zabavil brácha

co XDDDDDDDDDDDD

Katie řekl(a)...

mu to sekne neasy ivo :DDDDDDD

Hanita řekl(a)...

"A pokud Hanka nepříjde, tak ji stihne trest!"


...uz se te bojim teda.

Jane řekl(a)...

Fotku v šatech! :)

Katie řekl(a)...

Hanita: nene, ty jsi Hanita! tebe stihne trest, jestli nebude Booze cruise s tvymi vymyslenymi drinky!

Jane: bude :)

Hanita řekl(a)...

tak to jo, musi bejt booze cruise XD

Ace řekl(a)...

kdyz ja se proste MUSIM ucit!! btw zitra ma prset jen tak informacne ://

Katie řekl(a)...

Hanita: jo!! :D

Ace: jo, už mě Kukuřica informoval, jako pršet ale nesmí! takže nebude. Jo!

Julie řekl(a)...

Ukaž šaty:-)

A bruslím fandím, je to můj nejoblíbenější sport!

Mielle řekl(a)...

Ukaž šaty!:D