11.06.10

Elastic Love

Poslední dny je tak krásně viďte! Přes den už moc horko, ale letní večery jsou nejlepší :). A Happy Hour od šesti do sedmi u Fešáka v baru taky není špatná :D. Včera jsem kromě oběda s maminkou, nákupů  a mojita (OK, více mojit) stihla zajít s Haninkou na divadelní představení Charleyova teta. Bylo to super, zasmály jsme se, ten chlapík, co hrál tu tetu byl ohromný :D.
Před divadlem jsme se ještě stihly vyfotit u nás v parku. Bohužel mám ten problém, že když mě někdo fotí, tak nepostojím, takže na většině fotek mám rozhozené ruce, mluvím nebo se jinak vrtím :D.

Edit: na sobě mám dlouhé tričko z H&M (dosahuje skoro až k lemu sukně :), sukni Cubus, sandálky F&F, brýle H&M, kabelku River Island


5 komentářů:

pól řekl(a)...

paní se psem kazí fotky!

Katie řekl(a)...

póle já vím!!!!!!!! si tam povídala s jinou paní a nehla se ani o centimetr. co už :D

Barb řekl(a)...

Slusi ti to!

Btw, mame stejnej nadpis clanku :D

konzuela řekl(a)...

neznám neznám, ale byla uzasne sladěná:))
jo a miluju happy hours:D

Katie řekl(a)...

Barb, jo kde? :) Ale asi jono, když jsem se inspirovala CHristinou :D

konzuela: ahaa, ja ji prave znam, vzdycky ji to slusi nejvic ze vsech :)