02.06.10

blog inspiration

V záložkách mám asi ehm, no tak padesát blogů, kam chodím téměř denně :). Je to takový můj rituál, přečíst zprávy na idnes.cz, projít maily, plurk a blogy. Takže dnes tady nebude nic o mě, ale přišly na řadu inspirativní fotky z mých oblíbených blogů. Enjoy :)



Stránka, kde vychytají všechny módní trendy :) chicbitches

 Nádherná slečna na cupcakes and cashmere 

Tato slečna má super jednoduchý styl a přitom nápaditý. I like it! :) 

Kráska ze San Francisca! Její blog Late afternoon sleduju teprve chvíli, ale úplně jsem se do něj zamilovala.
And Emily? That´s all!  

4 komentářů:

Gloria Silvia L. řekl(a)...

Thank you for link me girl :)
My blog address is this: http://www.chicbitches.com

Kiss

Barbucha řekl(a)...

jéé ta třetí fotka je fakt dobrá!!:)

Maya řekl(a)...

Slečny jsou moc pěkné .. nevím, co si mám myslet o těch ponožkách v sandálech, nevím, moc mě to nebere. Za to si ale letos ujíždím na kytičkových vzorech á la babička, jak někteří říkají :))

Katie řekl(a)...

Gloria: you´re welcome :))

Barbucha: vid a strasne sympaticka!

Maya: vidis, ja si tech ponozek v podstate ani nevsimla :D babickovske vzory s kytickama jsou super nahodou! ujizdej vic :D