14.05.10

Vim já


Co Katie dělá aby si zlepšila náladu v tadytom hnusným květnu? 
Snaží se. Tak si pustí film. Třeba Bounty hunter (Exmanželka za odměnu). Ten se mi celkem líbil, Gerard Butler je prostě chlap :D. Nebo All about Steve. Do konce jsem se dívala jen kvůli Stevovi, kterého hrál Bradley Cooper. Taky jsem stihla 17náctý a 18náctý díl Glee. Ta 17.epizoda byla celá taková ubrečená, ale osmnáctka super! Jak Puck zpíval s Mercedes a u toho tančil, to byla prostě krása. A poslední den Vampire Diaries? Po shlédnutí jsem vypila skoro celou láhev červeného, tak mě to dostalo. Chudák Damon. Já nejsem nějaká strašná citlivka nebo tak, ale závěr první série byl skvělý a napínavý a skončil tak, že čekat do září asi nevydržím. Eh, konec o seriálech, musím se přestat dívat a začít se učit na absolutoria :D.
Co mi tedy doopravdy aspoň trochu zlepšilo náladu? Že konečně měli v Mandragoře (obchod se zdravou výživou) sójový jogurtek! Miluju sójové jogurty, i když jako jogurt opravdu moc nechutnají. Taky jsem začala nosit prstýnek, co jsem si koupila ve Vídni. A nakonec jsem ještě koupila krásný lak na nehty a tužku na oči od Essence! Takový lak jsem dlouho sháněla, má jemnou, nenápadnou barvu. A tužka snad přivolá léto :D. 
Poslední dobou úplně miluji košile! Nosím je pořád. Pamatujete na tu černobílou z Pepe Jeans? Tu skoro nesundám. Ve Vídni jsem si koupila obří džínovou v H&M, tu jsem však ještě na sobě neměla a nemůžu se dočkat! Dneska jsem vytáhla hnědou od Calvina Kleina, kterou moc nenosím, protože je taková... ani nevím, přišla mi taková slušňácká hrozně, ale dnes jsem k ní dala červené Conversky, pár zlatých řetízků a hned to vypadalo jinak. Odpoledne se mi podařilo taťkovi za opravdu výhodnou cenu koupit v second handu košili Hugo Boss s krátkým rukávem. A tak jsem si ji doma zkoušela a říkám si, že s páskem nevypadá špatně, co vy na to? :D (moje teorie, můžete mít jakkoliv velké oblečení, dejte přes to pásek a je vám to dobré :D) Tak si ji asi budu půjčovat... 
Koukám, že jsem ty fotky k sobě přilepila nějak nesouměrně. :D Nevermind. Tatínkova košile. (Ale nosila bych ji s leginama spíš, džíny jsou na fotce protože už jsem je měla na sobě, chápete...:))
Nejlepší jogurtek!
Koupený v Accessorize.
Lak. Jmenuje se 02 ZULU.
Zlatá tužka Beat the Heat :).
A na závěr nejlepší bonbony! Ale ani ty mi nepomohly ze zoufalství z posledního dílu VD (to až to červené víno, co jsem si poté dala :D).

8 komentářů:

Lucy řekl(a)...

jee to jsem nevěděla že ty bonbony jsou i mangový!! Ty chci.. hned!! MILUJU MANGO.

Anonymní řekl(a)...

Katchenko, musím se pochválit s dnešním úlovkem ze sekáče :DD nadhrná košile BURBERY pro mého zatím nenarozeného synovce, ale řeknu ti, že bude fešák :DDD a stála mě neuvěřitelných 50 Kč, paní vůbec neměla představu co tam prodává :-DDD

Marketinka :-)

Katie řekl(a)...

Lucy: a jsou vyborny :)

Marketuli: jůů to bude fešák už od narození :D taky aby ne, když má takovou tetu,žejo :))

Natali Dufková řekl(a)...

Skvělá košila, hrozně se mi líbí:)!!

Helena řekl(a)...

tyjo to vypadá super!! tatínek má nějaký úzký ramena, ne? :D co to je za velikost? já nosím místo županu pánský M-L a mám ramena někde u loktů...

Katie řekl(a)...

Natali: diiky

Helenko: no, vis, ja ji koupila v patek a on si ji jeste ani nevyzkousel, takze mozna mu bude mala prave v tech ramenech. kdyztak si ji necham :)

konzuela řekl(a)...

miluju sojovy jogurty a to všechno:))

Yell Yahodová řekl(a)...

jéé,mam stejny pásek =)