10.05.10

Katie who?

Tričko vlevo už je takové "na doma", na něm jsem si vyzkoušela štětec... A to druhé hned zítra oblíknu! Je ze second-handu, stálo 50 CZK, tak jsem si říkala, že ho využiju na nějaký pokus... :)

7 komentářů:

cassidy řekl(a)...

nejlepší prostě!!

h.madlenka řekl(a)...

jé, to se vážně povedlo :) ! jaké barvy jsi použila? taky jsem přemýšlela o podobném dyi projektu :)

hmadlenka.blogspot.com

Foly D. Sante řekl(a)...

karl who je uz otrepane..ale kati who je skvele:):)

Katie řekl(a)...

diik :D ale porad je nejsikovnejsi cassidy!

h.madlenka: koupila jsem v papirnictvi za 40 kc asi normalni barvu na textil. jmenuje se Art e Miss a je to cesky vyrobek, sezenes to snad vsude :)

Foly: dekuju :*

Natálije řekl(a)...

JEŽIŠ TO SEM SI CHTĚLA UDĚLAT NĚCO PODOBNÝHO XDDDDDDDDDDDDDDD

Natali Dufková řekl(a)...

Kati who je nejlepší!:)

KT. řekl(a)...

Mám úplně to samé ! :D KATIE WHO ?