07.05.10

Blood is new black


Začnu skvělou minulou sobotou. S Haninkou jsme první byly na vernisáži Miloslava Fekara v Galerii Kaple ve Valašském Meziříčí. Čeho to byla vernisáž získáte představu hned z první fotky. Většinou dřevěné objekty velkých rozměrů, které jak autor říká, patří spíše do přírody než do galerie, ale s výstavou byl podle mě spokojený. Část expozice byla ve sklepě, kde musela být tma (kvůli efektnosti červených žárovek), tak tam lidi do sebe občas vráželi nebo se bouchli hlavou do stropu :). Součástí vernisáže bylo i vystoupení kapely Charlie Straight - unplugged. Zahráli dvě písničky a díky dobrému zvuku v kapli to znělo fakt krásně.
Po vernisáži jsme se přesunuly do M-Klubu, kde už byl regulérní koncert Charlie Straight. Byl energický, vtipný, plný známých lidí a kamarádů, takže jsem byla nadšená. Hráli známé i nové písničky, všichni zpívali a publikum skvěle spolupracovalo s kapelou, takový koncert jsem dlouho nezažila. Jsou to hvězdy a z Alberta se pomalu, ale jistě stává idol :)).
Jakmile skončil tenhle koncert, jely jsme do Přístavu (taková hodně liberální hospůdka :D) na koncert The Republic of Two. Došly jsme akorát na poslední část setu. Byla tam skvělá atmosféra, pódium osvětleno jen třemi svíčkami a lustrem... Po koncertu se ještě jamovalo, to je nejspíš nějaká tradice, dělají to vždycky :). Takže se na pódiu sešla kapela, nějací kluci z Valmezu společně s např. Markétou Irglovou nebo Honzou Janečkou. Mooc se nám to líbilo. Nechtěla jsem fotit, abych bleskem nekazila skvělou atmosféru, ale nějaký Haninky kamarád fotky stejně udělal, tak aspoň jednu sem dám.
Neděli jsem strávila s koťátkama. Jsou to malí Satani, pořád se perou a piští. Ještě neumí používat drápky, takže je mají pořád vytažené a já byla celá poškrábaná. ALE! Jsou nejroztomilejší na světě. Holka se jmenuje Mína a kluka jsme ještě nepojmenovali, ale s mamčou mu říkáme Floriánek :). A ano, vidíte dobře, mají modrá očka!
Přes týden jsem potom byla ve škole. Poslední čtyři dny. Včera jsem tam byla naposledy, ve škole to bylo ještě v pohodě, ale po ní jsme si šli sednou do Stolárny (bylo nás asi 12) a tam pili a vzpomínali a bylo to takové nostalgické. Když jsme pak s Luckou odcházely, málem mě kluci rozbrečeli (ale to není tak těžké mě rozbrečet, jak poté dodal můj táta :D), protože se loučili půl hodiny, i když se ještě uvidíme NEJMÍŇ jednou. Achjo.
Aby tu nebylo málo fotek, tak vám ještě ukážu perfektní jednoduché, ale přesto zajímavé sandálky, které jsem si pořídila a super ultra růžový lak na nehty, který asi nebudu nosit, cítila jsem se jako Barbie...

EDIT: dnes je to přesně rok, co jsem odjela do Řecka, na letišti ve Vídni nás podsedl Peter Nagy, poté jsem strávila dva super týdny v Thessalonikách /až na tu autonehodu) a potom jsem se na tři měsíce přesunula na Kypr...

5 komentářů:

Wayne's madame řekl(a)...

Moc s emi líbí ty sandálky :-) a ty koťátka jsou uplně nádherný!!! :-)

Luce-n řekl(a)...

ty sandalky jsou skvely :) ale ten lak je dobrej, asi bych ho nenosila, mam radsi ty tmavsi barvy, ale na leto se hodi urcite :)

Foly D. Sante řekl(a)...

sada kabelka&boty je skvela!

Lidushka řekl(a)...

Modrý očka maj všechny koťata tak do jednoho roku. Bohužel pak zhnědnou no. Ty naše byli taky tak krásný mourovatý s modrejma očkama, teď to jsou lumpové nevychovaný :D

Katie řekl(a)...

Lidushka: fakt? to jsem nevedela... kez by jim to zustalo :)

Jinak dekuji za pochvalu, holky :*