09.05.10

Blah Blah Blah

Včera jsme byly s mum na výletě ve Vídni. Vstávaly jsme už ve tři ráno, protože ve 4 se vyjíždělo (podle toho taky vypadám na fotkách :D). Ve městě jsme navštívily všechna důležitá místa, zahrady zámku Schoenbrunn, Hundertwasser Haus, centrum Vídně se všema památkama a veledůležitou Maria-Hilfer Strasse :). Fotily jsme moc, nakupovaly jsme moc. Já snad všechno, co jsem si pořídila, sehnala v H&M. Těch jsme navštívily hned několik a tak jsem měla na výběr... nakonec jsem si vybrala dvoje brýle (jedny jsou leopardí, to zase budu středem pozornosti :)), džínovou košili (jako po tatínkovi), námořnické tílko a černé basic tričko (stejné už mám doma, protože je moje oblíbené, tak jsem si koupila ještě jedno:). To je asi vše... ještě vlastně prstýnek z Accesorize! Určitě tyto věci brzy uvidíte na fotkách, don´t worry! 
Stihly jsme i to kafíčko, dala jsem si své obvyklé Coconut Mocha a už mi nějak přestává chutnat... Nejspíš to chce změnu :). Ach a výborný řecký salát a salát s mozzarelou a rajčátky. Jídlo, to je moje... :D
 Hundertwasser Haus.
(Kalorická) bomba.

Schoenbrunn.
Andy!!!
Moje (asi) historicky první fotka v kabince XDD. Tohle tričko s Beatles a nápisem Yellow Submarine v H&M jsem si nakonec nekoupila, protože jsem v něm prý byla bledá :)). Ale to já prostě jsem, tak co :D.
 Sáčko od Givenchy. Naprosto nádherné. Cena? 998 EUR, to není taková hrůza, co? :)

1 komentářů:

Natali Dufková řekl(a)...

Vídeň mám moc ráda, jinak sluší ti to:))
Givenchy je jedna z mých oblíbených značek, ale ty ceny, opravdu jen na pokoukanou:)