17.04.10

zastávám se slabších i když nejsou v právu

Tenhle týden jsem nebyla: na GOODWILL party, na koncertu Charlie Straight, na koncertu 100°C, na pivu s Martinem, na kafi s Michalem. 

Tenhle týden jsem byla: ve škole, na koncertu Xindla X, na Mango shopping night, na obědě s Lucinkou, na autosalonu, kde jsem prodávala vstupenky, takže v podstatě nedobrovolně. Ale seděla jsem vedle černého Porsche 911.

Jsem zničená z dneška, 10 hodin sezení na podivné židličce se odrazilo na mých zádech, au au. Autosalon vypadal ale celkem v pohodě, celý den tam s námi strávil skokan na lyžích Janda, holky mi vařily čajík, ať mi není zima, s Anetou byla sranda a zamknout v autě cizího kluka byl jeden z nejvtipnějších zážitků dneška. (Plus heliové balonky :)).

Xindl včera byl dobrej i přes celkem nízkou účast (divte se, v Hrachovci u Valašského Meziříčí :D). S Haninkou jsme si zapěly náš oblíbený Hollywood, já si dala dokonce dvě a půl piva! 

Ve čtvrtek jsem byla na Mango Elle shopping night nebo jak se to přesně jmenovalo, v Ostravě. Potkala jsem se tam s Michelle a koupila jsem si obyčejný pruhovaný tílko na léto. A taky botky v Humanicu, brzy ja na mně uvidíte!

Ráno cestou na autosalon jsem zase potkala tu nádhernou kočičku, se kterou si vždycky podívám a dnes jsem vám ji vyfotila!

Abych nezapomněla, minulou sobotu jsme s Haninkou nacvičovaly líčení ála Amy Winehouse, tak jsme se zmalovaly jako obrázky. Taky vám ukážu jednu fotku, ať nejste o něco ochuzení! :)

Haninky voda, moje pivečko a v pozadí Xindl X.
Chci s tebou plout po řece Styx a je mi fuk, žes měla styk s Pepou i s Frantou s colou i s fantou s korporací tou i tamtou...
Škoda, že nejde vidět panenka Marie za mnou.

5 komentářů:

Lole řekl(a)...

Měla jsi bombovně namalované oči! =)

Foly D. Sante řekl(a)...

licenia a la amy som uz aj ja skusala:)

Wayne's madame řekl(a)...

Wow! na té fotce vypadáš úžasně! a čičnka pěkná :-)

cassidy řekl(a)...

budu se opakovat, ale to "zmalování" ti prostě sluší Katie strašně <3 kočka seš.

Katie řekl(a)...

díky slečny! :)) ono to nevypadalo nejhůř asi, ale já bych se styděla, tak jít mezi lidi :)