01.04.10

You set me on fire

Protože mi nějak chybí čas na psaní blogu, tak jsem se rozhodla zkrátit survey a dát zbylých pár dní najednou. Už naštěstí nemám depresi a konečně mám trochu sílu psát absolventskou práci. Už mám docela kus, ale pořád mi dost chybí a to už jsem popsala minimální počet stránek, nechci to moc přetahovat, ať to nemá 100 stran jako bakalářka kamarádky o umělém kyčelním kloubu (studuje fyzioterapii :). Dnes je apríl, takže nevěřím nikomu a ničemu :D. Chceme napálit jednoho našeho manažera, tak doufám, že to tu nečte, aby to nevěděl předem...ale stejně asi něco tuší, kdo jiný by byl náš cíl, žejo XDDD Tak survey s odkazy jenom, at se to moc nenatáhne :) 
Day 10 - A song from your favorite band (Arctic Monkeys - Brianstorm)
Day 11 - A song that no one would expect you to love (Hanson - MMMMBop) XDD
Day 12 - A song that describes you (takový si nemůžu žádný vybavit....)
Day 13 - A song from your favorite album (Green Day - Letterbomb z American Idiot)
Day 14 - A song that you listen to when you’re angry (Lostprophets - Dstryr dstryr XDD ne, nevím, já když jsem naštvaná, tak mám radši ticho :)
Day 15 - A song that you listen to when you’re happy (těch je! Když jsem šťastná, tak se mi líbí všechno. Tak třeba Peter Bjorn and John - Young folks)
Day 16 - A song that you listen to when you’re sad (Green day - Good riddance)
Day 17 - A song that you want to play at your wedding (nemám ani ponětí. Na svatbě mi bude hrát nějaká super kapela určitě (třeba Green Day XDDD), takže jejich hity..kdoví...:)
Day 18 - A song that you want to play at your funeral (Foo fighters - Learn to fly) - na to se podívejte, nejlepší video :D
Day 19 - A song that makes you laugh (vše od Kapitána Dema. Je to magor :))) Nový prsa nebo Mám přítele)
Day 20 - Your favorite song at this time last year (Sunflower Caravan - What is happiness)
 
Opět jsem na praxi a nejdou mi tu videa z youtube, tak mě omluvte, kdybych tu dala nějaké blbé odkazy nebo tak...to jen tak trefuju :) 

0 komentářů: