30.04.10

Stane se ze Ženy a život Yellow?

Můj oblíbený časopis změnil šéfredaktorku. Úžasná Andrea Běhounková odešla a místo ní přišla podle mě neméně úžasná Michaela Kramárová, která vedla časopis Yellow. Ten patřil mezi mé oblíbené, protože byl vtipný a zajímavý. Když ho přestali vydávat, tak jsem zrovna byla na Kypru, tak nemám ani poslední číslo... Chtěla jsem si ho schovat na památku :))
Nové vydání ŽaŽ je super. Už od editorialu. Najdete tam dokonce článek od Marka Cpina (o kterém očividně ten editorial je), který v Yellow psal právě ty nejvtipnější články :)). Článek se jmenuje "Kdo je váš módní guru?" a píše se tam v podstatě o tom, že v česku není žádná celebrita, kterou bychom mohli okatě kopírovat, jako třeba Kate Moss nebo Siennu Miller :). 
Yellow taky nápadně připomíná článek od Emmy Brannan, která má na konci časopisu svůj fejeton. V Yellow psala v podstatě to samé, jen tam byl i český i anglický překlad. Jsem zvědavá na další číslo, co se tam objeví, a doufám, že nová šéfka časopis omladí :)).

3 komentářů:

Nina Lowe řekl(a)...

pozrem, ci to predavaju aj u nas .. xD

Lucy řekl(a)...

Také jsem si zrovna tohle číslo koupila. Všichni okolo píšou, jak je tenhle časopis super a mě by, popravdě samotnou asi nikdy nenapadlo si ho koupit. Ale příjemně mě překvapila už obálka a protože jsem měla Yellow ráda, také poznávám své oblíbené autory.

cassidy řekl(a)...

Já mám ŽaŽ ráda dlouho už, dva roky jí čtu aspoň. On ten název trochu asi odrazuje. Podle toho, co jsi psala, jsem čekala asi trochu větší změnu, ale každopádně je to fajn :) Tohle číslo na mě působí trošku mladistvějš a luxusnějš.