27.04.10

Spit it out

Představme si, TEORETICKY, že by mi někdo (sponzor :D) dal peníze, abych si koupila jakékoliv šaty, top, sako, sukni, boty a kabelku. Jak by to dopadlo? Asi takto...kdybych měla opravdu neomezený rozpočet... :D Tyto věci k sobě rozhodně neladí, nedají se nosit dohromady jako celek (i když botky by celkem šly k saku i k sukni). Prostě to není celistvý outfit, ale kousky, které se mi samostatně moc líbí. 
Zleva: šaty Octopus Print Jersey Dress od Alexandera McQueena. Myslím, že by mi slušely :)). Sako je od značky Balmain, moc se mi líbí střih, střapce na ramenou a aplikace na zápěstí. Top je Proenza Schouler, ta modrá je dokonalá! Kožená sukně je značky A.L.C. Líbí se mi pas i tulipánová silueta. Boty jsem vybírala nejdýl, žádné se mi nelíbily úplně tak, že bych si je zamilovala, tak jsem nakonec vybrala tyto. Dají se koupit na net-a-porter.com. Kabelka je Miu Miu, když jsem o této kolekci psala článek na designmagazin, zrovna do této jsem se zamilovala, takže nemůže chybět! 
Jdu si ještě trochu hrát v polyvore a snít...:))

0 komentářů: