09.04.10

So many nights so many mornings

Dnes jsem se s našima stavila do Tesca a koupila jsem si tam super růžové tenisky! Úplně jednoduché, ale krásné. V Tescu :D Překvapilo mě to, hned v nich půjdu ven. Tentokrát jsem si pro vás připravila chvalozpěv na pleťovou kosmetiku, co poslední dobou používám. Je to trio od značky Neutrogena.
Úplně vlevo je odličovací krém, který jsem koupila na Kypru. V Česku ho neprodávají a netuším proč! Ostatní věci od Neutrogeny tu jsou, ale ten odličovací krém. Protože mi dochází, tak jsem se po něm dívala na netu a dá se v pohodě koupit na ebay (naštěstí!). Odličuje skvěle, poradí si s řasenkou, linkama, tunou očních stínů a makeupem. Pleť je po něm super hydratovaná a hlaďounká. Uprostřed je každodenní peeling. Čtete správně, fakt je každodenní, proti černým tečkám. Musím říct, že co ho používám je moje pleť čistější a celkově jasnější! Takže jeho koupi doporučuji. Jediné mínus je, že nevoní, spíš smrdí... tak lékařsky, víte co myslím :). Do třetice je pleťový krém. Taková třešinka na dortu, hydratuje a celkem pěkně voní. Mé dynamické trio, kterého se jen tak nevzdám! Neutrogena se prodává běžně v drogeriích a tyhle výrobky stojí každý okolo 150 Kč.
Dnes ráno ještě svítilo sluníčko, později pršelo a teď se stmívá... a vypadá to že možná ještě trochu prší, to si teda ještě rozmyslím ty nové růžové tenisky.
Jo, mám novou rtěnku. Nemohla jsem si pomoct. :D Ale stála jen 49 Kč, tak to není taková hrůza. I když to nepomáhá mému cíli nehromadit věci a víc je používat než nakupovat. Tuhle ale používám teď pořád, je zářive růžová, do příštího postu ji vyfotím, teď už je na to tma.
Má obsese! Písnička Superfast Jellyfish od Gorillaz! Miluju ji a miluju video k ní a ten refrén a všechno. Gorillaz rules!

1 komentářů:

Lou řekl(a)...

Ten krém, na fotce uplně napravo, mám už asi dva roky a je nejlepší!