04.04.10

Queen of random

What a beautiful Sunday! :) Vypadá to, že je tam krásně, ale strašně fouká, takže mě ven nedostanete! :D Včera jsme byly teda s kamarádkou na večeři v řecké restauraci a nebylo to tak strašné, jak jsem si myslela, že to bude. Řeckých jídel tam měli hodně, dokonce i řecká vína apod. takže překvapili. Já si nakonec dala salát s tuňákem, jen toho tuňáka jsem tam musela celkem hledat :D. Večer jsme se dívaly na Sex ve městě - film, v nějaké delší verzi, protože tam byly scény, které jsem v té předchozí, co jsem měla, nebyly. Tak jsem byla ráda, žejo, když už jsem to viděla asi po dvacáté :D 
Všichni si stěžujou na tumblr, ale já jsem do toho zamilovaná :D. Sleduju všechny stránky se super fotkama, pořád objevuju nové, dokonce jsem si založila svou, kde "reblogguju" fotky co se mi líbily jinde, ať to mám hezky všechno pohromadě. Adresa mého tumblr je computercamplove.tumblr.com. Ani netušíte jaké to bylo drama, vymyslet nějaký název a tohle je jediný, který z mých asi dvaceti návrhů byl volný. Název je podle písničky od Datarock, kterou miluju, je taková správně úchylná. Mou novou oblíbenou stránkou tam, je fuckyeahprettynails.tumblr.com, najdete tam spoustu fotek pro inspiraci... :) Pro blázny, zamilované do laků na nehty!
Svačinka. Paní Vanilka prostě :D.
 
Me looking stupid. Oblečená na domácí party u kamarádky. Obří triko a legíny, ať se cítím jako doma :).
Nový lesk na rty Oriflame. Vím, že jsem slíbila, že si nebudu kupovat žádnou novou kosmetiku, ale tenhle lesk jsem si objednala ještě předtím, takže se to nepočítá :). A taky stál jen 39 Kč, tak to není taková ztráta. Krásně voní a na rtech není tak tmavý jako v tubičce, naštěstí.
Na náměstí, včera o půl šesté večer. Totálně bez mraků! :))

1 komentářů:

natálie řekl(a)...

PANÍ VANILKA XDDDDDDDDDDDDDDDDDD