22.04.10

Please go to hell

Na last.fm se mi neobjevují skoro žádné poslouchané songy. Jakto? Protože mám pořád zaplé Montage na bandzone! Těch pět písniček, co tam mají poslouchám pořád dokola a texty už znám perfektně :). Taky se občas zaseknu na myspace na Kapitánovi Demo, ale to radši moc ne, blbnu z toho a potom si celé dny zpívám "musíš ty prsa reklamovat" a nikdo nechápe, co to se mnou je.
Uvařila jsem si k psaní kafíčko, ale už ne moc silné, ať z toho nemám nespavost. Nedostatek kofeinu jsem nahradila kopou mléčné pěny, tu mám na kafi beztak nejradši :P.
Naplánovaly jsme si s mum výlet do Vídně! 8.5., takže už jen dva týdny a jede se! Nemůžu se dočkat žejo, koukneme na zahrady u Schonnbrunu, na památky v centru a projdeme si obchody. Bude to fajn fajnový.
Představte si, že máme ve městě v řece pod mostem zabydlenou nutrii! Chtěla jsem ji včera vyfotit, ale odmítala se ke mě otočit předem, tak to zkusím zítra! Takové krásné zvířátko :). Všichni si myslí, že je to vydra. Ale neni!
Včera jsme se s Haninkou zastavily do čajovny na dýmku (tentokrát kombinace jablko-citron, už vymýšlíme, takové ty normální kombinace už máme odzkoušené :), a byla dobrá! Akorát byl cítit víc ten citron, než jablíčko). Po cestě jsme stihly udělat emo fotku, jak nám ladí naše boty! :D
Taky jsem byla u kadeřničky, jen na "údržbu", melír, ostříhat trošku a tentokrát jsem si nechala dát do vlasů 2 (ano celé dva!) šedé proužky :D. Nejdou skoro vidět a po pár umytích se vymyjí, ale na mě je to obrovský experiment.
Nakoupila jsem si časopisy, Instyle a Marie Claire, takže se chystám na čtení. A u Marie Claire byl vzorek parfému Chloé, který zbožňuju, tak jsem byla ráda. Taky u ní byla nějaká tyčinka, tu si pak sním k večeři :D.
Moje růžovky z Tesca za 150 Kčs! Jsou super, takový jsem chtěla už od dob, kdy jsem v nich poprvé viděla kluky z Klaxons :D. Haninka má zase nové Conversky s nápisem Blondie, jsou cool! Z mých conversek se odlepuje takové to kolečko s hvězdičkou, musím to přilepit něčím. Šmejd je to. Ale taky už je mám roky, no...
Chloé!! :)) 
Vidíte ty šedý proužky? To je můj vrchol extravagance :)).

5 komentářů:

Mary řekl(a)...

jeee, to je Heidi v šatách od Anthonyho z Project Runway :D

Michal řekl(a)...

Nejak se mi nechce verit tomu, ze se Ti odlepuje kolecko, pokud to jsou originaly :-O Ja mam treba jedny asi 5 let, jsou uz skoro rozpadeny, ale kolecko drzi :-)

Katie řekl(a)...

Mary: ja se na to nikdy nedivala..
Michal: jj, ono je to diky tomu jak do nich lezu, vis... do tech vysokych se mi fakt spatne dostava, tak jsem to vzdycky tak ohla a ono se zacalo postupne odlepovat no..:( prilepime!

natálie řekl(a)...

ty debilevole, já sem ty šedý proužky jako neviděla doteď !!! XDD

R* řekl(a)...

Jé! ty boty jsem chtěla...ale nějak mi vůbec nesedí, tak jsem je tam s těžkým srdcem nechala :/
+moje kolečko stále drží .)))