19.04.10

give me some love a dej mi ňáký love

Dnes jsem se cestou z práce zastavila ve městě a protože jsem musela jít koupit lak na vlasy (s bráchou nám jeden vydrží asi 10 dní) stavila jsem se do drogérie. Kromě laku jsem odnesla i lak na nehty v krásné levandulové barvě. Takovou jsem vždycky chtěla a protože stál jen 30 CZK, tak jsem si ho i koupila. Už jsem si s ním stihla nalakovat nehty na nohou i na rukou (při sledování Richieho), je nádherný! Dost dobře kryje už po dvou vrstvách. Pokusila jsem se jej vyfotit, ale protože už není úplné denní světlo, tak ho můj foťák úplně přesně nezachytil. A protože tu poslední dobou bylo málo fotek čičinek, mám pro vás speciální fotky našich malých satánků, kteří teď už mají necelé tři týdny :))

5 komentářů:

cassidy řekl(a)...

takový ňunínci <3 strašně bych chtěla kočičku.. *debilní alergie* lak vypadá super, ukážeš ještě na rukou? ^^

pól řekl(a)...

jezis, ty jsou tak roztomily, ze zjihlo i moje srdce ;DDDDDDDDDD

Durduin řekl(a)...

Zvířátka jsou rozkošné...Ňuňu, čičí...

Katie řekl(a)...

cass: tak já to potom zkusím vyfotit i tak, nerada fotím svoje ruce, protože se mi nelíbí :DDD

pól: jéé, to mě těší, že zjihlo i tvé srdíčko :))

durduin: viď...hned bych si vzala jedno k sobě, ale nemůůžu :(

Natali Dufková řekl(a)...

Jé, takový ňuňů:-*
Lak je super:)